וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידר: המלצת "קנייה" לתדיראן קשר עם מחיר יעד של 130 שקל - "השלימה קפיצת מדרגה לעידן חדש"

הרצל לקס

3.9.2003 / 11:39

אורי הרשקוביץ מבית ההשקעות: החיבור בין חברה מנוסה, הנהלה רעבה ושוק בטחוני משגשג הקפיץ את החברה לעידן חדש; ההצלחה בחדירה לאסיה תתרום כ-50% מהכנסות החברה



האנליסט אורי הרשקוביץ מבית ההשקעות לידר מעניק לתדיראן קשר המלצת "קנייה" עם מחיר יעד של 130 שקל הגבוה בכ-30% ממחיר המניה בשוק. בדו"חותיה האחרונים דיווחה החברה על גידול של 32% בהכנסות ברבעון השני ל-290 מיליון שקל ועל רווח נקי של 30 מיליון שקל.



תדיראן קשר, המייצרת מערכות קשר מתקדמות לצרכים צבאיים, זוכה לשבחים מלידר שמציינת את השילוב המוצלח בין הנהלה חדשה ורעבה להישגים, מערכת ייצור ופיתוח מנוסה וגידול גלובלי בהוצאה על ביטחון כסיבה לקפיצת המדרגה שביצעה החברה.



הרשקוביץ מדגיש את ההצלחה בחדירה לשווקים חדשים כשהכניסה לשוק באסיה עשויה לתרום עד כדי מחצית הכנסות החברה בטווח הקרוב. צבר ההזמנות הגדול של החברה בסך 2.1 מיליארד שקל תומך בהנחה כי רמת המכירות תישמר ואף תצמח בשנתיים הקרובות.



קצב הצמיחה של החברה שעמד על כ-2% לשנה עד 2001, זינק ל-10% בזכות הגידול בהוצאות הביטחון ובמיוחד מערכות מתקדמות כמו אלו שמייצרת תדיראן בתחום מערכות הקשר, ובשל התקצרות משך החיים הממוצע של מערכות כאלו בצבאות המתקדמים.



החברה הבת האמריקאית של תדיראן נהנית ממעמד של חברה אמריקאית לכל דבר ונהנית לפיכך מנתח שוק נאה שמקורו בתקציב הסיוע האמריקאי למדינות ידידות, כמו ישראל למשל. לאחרונה נתפרסם כי החברה מקיימת מגעים מתקדמים לרכישת חברה אירופית כדי להרחיב את סל המוצרים שלה ולהעמיק את אחיזתה בשווקים האירופים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully