וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

IDC ישראל תספק שירותי מחקר ב-Pay Per View על בסיס טכנולוגיה של סימפלימה

צורי דאר

3.9.2003 / 13:23

מנכ"ל IDC ישראל: המודל החדש מתחשב בחברות ויזמים הפועלים במסגרת תקציב מצומצמת; סימפלימה, שנוסדה במסגרת חממת דוקור-שלם, החלה בגיוס של 1-3 מיליון דולר



IDC ישראל, הנציגות המקומית של חברת המחקר הבינלאומית, הודיעה כי השיקה היום שירות מחקר במודל של תשלום על פי צפייה (Pay Per View). השירות החדש מאפשר לכל חברה הזקוקה למידע ממחקרי IDC לקבל את קובץ המחקר היישר למחשב האישי לפרק זמן קצוב מראש, על פיו יתבצע החיוב.



השירות החדש מבוסס על טכנולוגיה של חברת הסטארט אפ הישראלית סימפלימה, המתמחה בניהול זכויות יוצרים בתוכן דיגיטלי. מדובר בטכנולוגיה חדשה המאפשרת לראשונה ניהול קבצי טקסט במחשב הלקוח.



במסגרת השירות, המשתמש מתקין תוכנת קריאה במחשב האישי ומקבל בדואר האלקטרוני קישור למחקר שבו הוא מבקש לצפות. המחקר יהיה נגיש עבורו לקריאה בלבד, ללא יכולת הדפסה, שמירה במחשב או שיגור למשתמש אחר. לאחר תום פרק הזמן שעליו שילם הלקוח מראש, "ייעלם" המחקר ממחשבו.



ניסו כהן, מנכ"ל IDC ישראל, אמר כי המודל החדש מותאם למצב במשק, ומתחשב בחברות ויזמים הפועלים במסגרת תקציב מצומצמת.



סימפלימה היא ספקית פתרון לניהול זכויות יוצרים דיגיטליות בשם eMaze לכל סוגי התוכן, לכל הפלטפורמות ולכל מכשירי הקצה. eMaze מהווה פתרון לניהול זכויות דיגיטליות של טקסט, תמונות (קומיקס, מפות וכד'), וידיאו ומוסיקה, ומאפשר שימוש מבוקר ונשלט בהתאם לזכות שנקנתה. eMaze מסייע לספקי תכנים להגדיל את הכנסותיהם גם במודל השכרת תוכן ולא רק מכירתו.



עד היום הוגבל השימוש בקבצי טקסט באמצעות פרסומם באתרים ייעודיים בלבד. בעתיד תשמש טכנולוגיה זו לניהול קבצי אודיו ווידיאו, שיישלחו למחשבים אישיים או כל מכשיר נייד אחר.



סימפלימה נוסדה ב-2001 על ידי שלמה רבינוביץ, המשמש כמנכ"ל החברה, במסגרת חממת דוקור-שלם בהר חוצבים בירושלים. בחברה הושקעו עד כה כ-300 אלף דולר במסגרת תוכנית החממות של המדען הראשי בתמ"ת.



לדברי רבינוביץ, החברה, המעסיקה כיום 5 עובדים בנס ציונה, יצאה ממסגרת החממה, והחלה בגיוס של 1-3 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully