וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתרונותיה של אופטיבייס נבחרו ע"י האקדמיה לאומנויות של סיאול במסגרת פרויקט לימוד ותקשורת מרחוק

גתית פנקס

3.9.2003 / 14:06

לאקדמיה שני קמפוסים בקוריאה בהם לומדים 4,000 סטודנטים; מערכות המחשבים שלה מאפשרות כניסה להרצאות מוקלטות ותכני וידיאו; אופטיבייס זינקה ב-235% מתחילת השנה



חברת אופטיבייס הישראלית הודיעה היום כי פתרונותיה נבחרו על ידי האקדמיה לאומנויות של סיאול לצורך העברת תכנים חינוכיים בין שני קמפוסים שלה בקוריאה. אופטיבייס מפתחת תוכנה וחומרה להעברת קבצי וידיאו ונתוני מדיה עשירים על רשתות תקשורת ועל גבי פרוטוקול אינטרנט והיא נסחרת לפי שווי שוק של 82 מיליון דולר. שווי זה הוא שיא של 52 שבועות, לאחר שהמניה השלימה זינוק מצטבר של 235% מאז תחילת השנה.



בשני הקמפוסים של האקדמיה לאומנות בסיאול (Seoul Institute of Arts) לומדים 4,000 סטודנטים ומערכות המחשבים מאפשרות כניסה להרצאות מוקלטות ותכני וידיאו מוקלטים, וכן בזמן אמת. חברת Digital CSM, המשתפת פעולה עם אופטיבייס בקוריאה, יישמה באקדמיה מערכת לימוד ותקשורת מרחוק הכוללת מספר מוצרים ושירותים של אופטיבייס המאפשרים שימוש במדיה עשירה ועריכת תכנים.



קבוצת Festin מחזיקה ב-25.1% ממניותיה של אופטיבייס והאחים היהלומנים אברהם ומשה נמדר מחזיקים ב-17.5% נוספים. אופטיבייס ייצרה ברבעון השני רווח נקי של 1.3 מיליון דולר על מחזור של 4.8 מיליון דולר. הנהלת החברה מקווה להציג צמיחה גם ברבעונים הקרובים. בקופת החברה 48.8 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully