וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

60 משקיעים מובילים יגיעו לישראל לבחינת הזדמנויות השקעה

צורי דאר

3.9.2003 / 15:37

המשקיעים, שיגיעו בנובמבר במסגרת הכנס ה-13 של European Tech Tour, ייפגשו עם 25 חברות סטארט אפ ישראליות נבחרות

60 נציגי חברות היי-טק מובילות וקרנות הון סיכון, מרביתן אירופיות ומקצתן אמריקאיות ואסיאתיות, יגיעו לישראל בנובמבר לבחינת הזדמנויות השקעה בחברות ישראליות. נציגי הקרנות ייפגשו עם יזמים ישראליים במסגרת כנס European Tech Tour ה-13 שיערך לראשונה בישראל.

כנס Tech Tour נערך עד כה במרבית מדינות אירופה, בהן צרפת, איטליה, סקוטלנד, אירלנד, ומדינות סקנדינביה. סוון לינג'ארד, שותף בקרן ההון סיכון ויז'ן קפיטל ונשיא Tech Tour שהגיע השבוע לישראל אמר היום כי לאור ביקוש רב מצד משקיעים בינלאומיים לבחינת טכנולוגיות ישראליות, הוחלט לקיים את המפגש הבא בישראל.

על המשקיעים הצפויים להשתתף בכנס בישראל: 3i Group, אלתה-ברקלי, אטלס ונצ'רס, אקסל פרטנרס, קרלייל גרופ, אלקטל, סיסקו, אריקסון, דויטשה טלקום, נוקיה, סימנס ועוד.

הכנס ייערך במתכונת של מרתון פגישות עם חברות ישראליות. המשקיעים יגיעו לישראל ב-10 בנובמבר ובתוך 48 שעות ייפגשו עם 25 חברות סטארט אפ נבחרות, המחפשות השקעה או גישה לשווקים בינלאומיים.

לדברי לינג'ארד, כנסי Tech Tour שמים דגש הכרת התרבות המקומית של המדינה המארחת. לפיכך, המפגשים עם המשקיעים ייערכו במסגרת סיורים במספר אתרים היסטוריים מרכזיים בישראל. בהתאם לאופיו הייחודי של ענף ההיי-טק בישראל, יינתן דגש על טכנולוגיות שצמחו בתעשייה הבטחונית בישראל.

"השתתפות בכנס תהיה ללא תשלום, מתוך מטרה להסיר מכשולים מחברות המעוניינות ליצור קשר עם משקיעים" אמר לינג'ארד. כנסי Tech Tour ממומנים על ידי חברות כמיקרוסופט, אורקל, אינטל, סיסקו, פירמת הייעוץ PWC, המגזינים פורצ'ן וטורנדו אינסיידר ועוד.

לדבריו, במפגש לא צפויות להשתתף קרנות פנסיה או Funds of Funds ועל כן הכנס לא נועד לקדם גיוס קרנות המשך לפירמות הון סיכון ישראליות. עוד אמר לינג'ארד כי באירוע בישראל לא ייערכו מפגשים עם חברות ביו-טק. לדברי לינג'ארד, בכוונת Tech Tour לקיים אירוע שיוקדש לביו-טק בשנה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully