וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: יום נוסף של עליות

גתית פנקס

3.9.2003 / 19:47

נאסד"ק פתח את המסחר בשיא של 17 חודשים. קומברס עולה ב-2.6% על רקע חוזה חדש בטייוואן. ורינט עולה ב-1.1% לאחר הודעתה על חוזה עם רשות פדרלית אמריקאית


נראה כי חששות המשקיעים מפני "אפקט ספטמבר", במסגרתו מתאפיין חודש ספטמבר בירידות חדות ובשורות מרות, מתגמדים אל מול סימני ההתאוששות במשק האמריקאי. אמש התנהל המסחר בעליות שערים ובשעה זו נראה כי גם היום לא יהיה שונה.

מדד הנאסד"ק עולה בשעה זו ב-0.6% והדאו ג'ונס מטפס ב-0.1%. יש לציין כי מדד הנאסד"ק פתח היום את המסחר בשיא של 17 חודשים ומדד הדאו ג'ונס וה-S&P 500 המעידים על השוק הרחב יותר, התבססו אתמול בשיא של 15 חודשים.

המשקיעים ממתינים היום לפרסום "ספר הבז'" של הפדרל ריזרב, שמספק עדכון על מצב הכלכלה בארה"ב. ועדת השווקים הפתוחים של הפד משקללת את הנתון הזה ונתונים אחרים בהחלטותיה על כיוון הריבית במדינה.

בקדמת הבמה עשויות היום לעמוד מניות התוכנה לאחר שבית ההשקעות קרדיט סוויס פירסט בוסטון העלה את הדירוג למניות תוכנה לארגונים ותשתיות ל"תשואת יתר" מ"תשואת שוק". מניות אחדות זכו אף לעדכון גבוה יותר - כמו סיבל - מ"תשואת יתר" ל"נייטרלי".

המגמה בקרב הישראליות נוטה לעליות. עונת הדו"חות כמעט שהסתיימה אצל החברות הישראליות - פרט לקבוצת קומברס טכנולוג'י שתפרסם תוצאותיה ותוצאות החברות הבנות ורינט ואולטיקום בתחילת השבוע הבא. קומברס הודיעה היום כי KG Telecom הטיוואנית, המספקת שירותי תקשורת באי טיוואן, בחרה בשירותי המולטימדיה שלה. KG טלקום רכשה מקומברס את ה- MMSC, מרכז שירות מסרי מולטימדיה, וכן את ה-MDG - שרת המדיה של החברה שנרכש בזמנו מאקסלינק.

השירותים הללו יאפשרו לה אספקת שירותי MMS בסביבת i-mode התואמת אינטרנט נייד. זו העסקה ה-10 במספר בתחום ה-MMS של קומברס ונראה כי היקפה הוא מיליוני דולרים בודדים. KG טלקום הוותיקה נחשבת לחברה משמעותית בטיוואן ובעלת מניות גדולה שלה היא חברת הסלולר NTT DoCoMo היפאנית שמחזיקה בנתח של 21.4%. מניית קומברס רושמת כעת עלייה של 2.6% למחיר של 17.6 דולר.

ורינט אף היא הודיעה היום על חוזה חדש שמעיד על כך שהיא משיכה ליהנות מעסקות עם רשויות פדרליות אמריקאיות. החברה הודיעה היום כי מנהל השירותים הציבוריים האמריקאי (GSA), גוף הדומה במהותו לאגף רכש, יישם אצלו את פתרון הוידאו הדיגיטלי של החברה הבת שלה, לורוניקס, כדי להגביר את רמת האבטחה אצלו. כיום כ-65% מהכנסות ורינט הינן מהחטיבה הבטחונית-ממשלתית.

ה-GSA, שהיא רשות שהוקמה על ידי הקונגרס, מבצעת עבור רשויות פדרליות אחרות במדינה רכישות טכנולוגיות שונות, אספקת שירותי תקשורת וציוד וכן שירותים אחרים. היא מעסיקה 14 אלף עובדים במדינה ומפעילה 11 משרדים אזוריים כולל בוושינגטון הבירה. המניה עולה ב-1.1% למחיר של כ-22.8 דולר.

ישראלית אחרת שסיפקה חדשות היא ענקית הבילינג וה-CRM אמדוקס שהודיעה כי מינתה סמנכ"ל בכיר בחברה, ניסים דאונוב, לראש תחום השירותים הפיננסיים שלה - מה שמעיד על כוונתה להפוך אותו למנוע צמיחה עתידי. החברה הודיעה היום אף כי השלימה יישום מערכת ClarifyCRM אצל חברת Cegetel שהיא ספקית התקשורת הקווית של מפעילת התקשורת הפרטית הצרפתית קבוצת סגטל. החברות הודיעו על החוזה לראשונה ביוני שעבר והוא הוערך בזמנו במיליוני דולרים בודדים. המניה עולה ב-1.5% למחיר של 23 דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully