וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת אוקיאנה מנהלת מגעים לביצוע עבודות בהיקף של כ-90 מיליון שקל

אילן מוסנאים

3.9.2003 / 15:58

לחברה זכות סירוב ראשונה לביצוע עבודות הנדסה ימית בכ-30 מ' ש' במסגרת הקמת מתקן התפלה; הכנסות החברה במחצית הסתכמו בכ-26 מ' ש' וצבר ההזמנות שלה - בכ-34.7 מ' ש'



חברת אוקיאנה מנהלת מגעים לביצוע עבודות בהיקף של כ-90 מיליון שקל. כך עולה מהדו"ח הכספי שהחברה פירסמה ברבעון השני של השנה. החברה מדווחת כי היא מנהלת מו"מ מתקדם, לביצוע עבודות ימיות במתקן התפלה אשר יוקם באשקלון, בהיקף של כ-40 מיליון שקל. בנוסף, מוסרת החברה כי היא מנהלת מגעים לביצוע עבודות בהיקף כולל של כ-50 מיליון שקל.



המדובר בחוזים משמעותיים ביותר עבור החברה, שמכירותיה במחצית הראשונה של 2003 הסתכמו בכ-26 מיליון שקל וב-2003 כולה בכ-61 מיליון שקל.



אוקיאנה, הפועלת בעיקר בתחום עבודות ההנדסה הימיות וההתפלה, דיווחה ברבעון השני של 2003 על שחיקה של כ-30% בהכנסות לרמה של כ-13.2 מיליון שקל, מה שלא הפריע לה להגדיל את הרווח הנקי לרמה של כ-829 אלף שקל בהשוואה לרווח של כ-82 אלף שקל ברבעון המקביל. צבר ההזמנות של החברה הסתכם בסוף הרבעון השני של השנה בכ-34.7 מיליון שקל.



החברה מדווחת על פרויקט נוסף שעשוי להגדיל את צבר ההזמנות - פרויקט של הקמת מתקן התפלה, בו יש לה זכות סירוב ראשונה לביצוע עבודות הנדסה ימיות בהיקף של כ-30 מיליון שקל.



אוקיאנה עוסקת בשני תחומי פעילות עיקריים: עבודות הנדסה אזרחיות ימיות - הקמת מפעלים להשבחת מים, כרייה וחפירה ימית, הנחת צנרת ימית, ביצוע מתקנים ימיים ונמלים וביצוע מחקרים ימיים. החברה שותפה בין היתר (5%) במיזם ויה מאריס (יחד עם תה"ל מקבוצת קרדן השקעות, טמבור אקולוגיה, אביב ושות', גאון אגרו תעשיות וחברת Tedagua הספרדית), שזכה במכרז להקמת המתקן להתפלת מי ים שיוקם בפלמים בעלות של 75 מיליון דולר.



בנוסף, החברה, שנסחרת בבורסה לפי שווי שוק של כ-1.7 מיליון דולר, מפתחת, מייצרת ומשווקת מערכות מחשב קשיחות ומערכות ניווט ובקרה. אחרי תקופת המאזן, מדווחת החברה כי קיבלה הזמנות שונות לספק מחשבים קשיחים וציוד נוסף בהיקף של כ-2.5 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully