וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזה ממשלתי נוסף לורינט: תספק מערכות וידיאו דיגיטלי למנהל השירותים הציבוריים האמריקאי

גתית פנקס

3.9.2003 / 16:05

המנהל, GSA, דומה במהותו לאגף רכש; פתרון הלורוניקס שייושם ברשות הפדרלית ישרת חטיבות בטחוניות-ממשלתיות שונות; ה-GSA מעסיקה 14 אלף עובדים במדינה ב-11 משרדים אזוריים



חברת ורינט הישראלית, המספקת מערכות הקלטה ומעקב וידיאו דיגיטלי, ממשיכה להציג חוזים עם רשויות פדרליות אמריקאיות. החברה הודיעה היום כי מנהל השירותים הציבוריים האמריקאי (GSA), גוף הדומה במהותו לאגף רכש, יישם אצלו את פתרון הווידיאו הדיגיטלי של החברה הבת שלה, לורוניקס, כדי להגביר את רמת האבטחה אצלו.



כיום כ-65% מהכנסות ורינט הינן מהחטיבה הבטחונית-ממשלתית. ה-GSA, שהיא רשות שהוקמה על ידי הקונגרס, מבצעת עבור רשויות פדרליות אחרות במדינה רכישות טכנולוגיות שונות, אספקת שירותי תקשורת וציוד וכן שירותים אחרים. היא מעסיקה 14 אלף עובדים במדינה ומפעילה 11 משרדים אזוריים כולל בוושינגטון הבירה.



מערכותיה של ורינט יאפשרו ביצוע מעקב באמצעות וידיאו במספר רב של מקומות ובזמן אמת ויסייעו לה להימנע מזליגת מידע החוצה. מערכת הלורוניקס מספקת התראות בזמן אמת לגבי איומים אפשריים למערכת והיא מסייעת למנוע פריצות של האבטחה.



ורינט נסחרת בבורסת הנאסד"ק לפי שווי שוק של כ-545 מיליון דולר. ביום שני הקרוב תפרסם הקבוצה, יחד עם החברה האם קומברס טכנולוג'י והחברה האחות אולטיקום, את תוצאותיה לרבעון השני של השנה. ברבעון הראשון הציגה החברה הכנסות של 44.4 מיליון דולר ורווח נקי של 3.5 מיליון דולר. החברה השלימה במהלך הרבעון גיוס של כ-132 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully