וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

KG טלקום הטייוואנית בחרה בפתרונות קומברס לתחום ה-MMS

גתית פנקס

3.9.2003 / 16:28

קומברס תספק לחברה, ש-NTT דוקומו מחזיקה בכ-21.4% ממניותיה, גם את ה-Mobile Data Gateway, שרת המדיה של קומברס; העסקה מוערכת במיליוני דולרים



KG Telecom הטייוואנית, המספקת שירותי תקשורת באי טייוואן, בחרה בשירותי המולטימדיה של קומברס (CNS), חטיבה של חברת קומברס טכנולוג'י . חברת KG טלקום רכשה מקומברס את ה- MMSC, מרכז שירות מסרי מולטימדיה, וכן את ה-Mobile Data Gateway, שרת המדיה של החברה, המבוסס על טכנולוגיה שנרכשה מאקסלינק.



השירותים הללו יאפשרו לה אספקת שירותי MMS בסביבת i-mode התואמת אינטרנט נייד. זו העסקה ה-10 במספר בתחום ה-MMS של קומברס ונראה כי היקפה הוא מיליוני דולרים בודדים.



KG טלקום הוותיקה נחשבת לחברה משמעותית בטייוואן והיא בעלת מניות גדולה שלה היא חברת הסלולר NTT DoCoMo היפאנית שמחזיקה בנתח של 21.4%. שתי החברות הללו אף משתפות פעולה בטייוואן לצורך אספקת שירותי וויירלס מתוחכמים ללקוחות.



המערכת של קומברס מאפשרת משלוח מסרי מולטימדיה בין MMS ו-i-mode ברשת של KG טלקום ולרשתות אחרות ותומכת במגוון טקסטים בסינית. היא אף מאפשרת למשתמשי האינטרנט לשלוח דואר אלקטרוני לטלפונים סלולריים.



ביום שני הבא תפרסם קומברס טכנולוג'י את תוצאותיה לרבעון השני של 2003. הנהלת החברה מקווה כי תציג רבעון נוסף של שיפור ותתקרב לרווח נקי. ברבעון הראשון של 2003 רשמה קומברס הפסד של 5.8 מיליון דולר או 7.6 מיליון דולר בנטרול רווחי הון על מחזור של 180.5 מיליון דולר. החברה מקווה כי ברבעון השני של השנה תציג הכנסות של 185 מיליון דולר עם סטייה אפשרית של 5% לכל כיוון.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully