וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

500 S&P עולה ב-0.3% לשיא של 14 חודשים

רן דוידוב

3.9.2003 / 16:59

ג'נרל אלקטריק עולה ב-1.5% לאחר שנהנתה מהעלאת המלצה על רקע העסקה המתרקמת בין חטיבת NBC לויוונדי; נורטל מזנקת בכ-6% לאחר שחתמה על חוזה רב שנתי בשווי מיליארד דולר עם ורייזון וויירלס



עליות שערים נרשמות עם פתיחת המסחר בוול סטריט על רקע דו"חות פיננסיים חיוביים, העלאות המלצות של אנליסטים והתגברות הפעילות בשוק המיזוגים והרכישות. מדד נאסד"ק, המצוי בשיא של 17 חודש, עולה ב-0.8% זה היום החמישי ברציפות. מדד S&P 500, המצוי בשיא של 14 חודש, עולה ב-0.3% זה היום השישי ברציפות.



באירופה נרשמות עליות שערים חדות בשוקי המניות המוליכות את המדדים של הבורסות הגדולות ביבשת לשיא של שנה. מדד מנהלי הרכש של מגזר השירותים האירופי זינק היום לשיא של שנה והיחלשות היורו מגבירה את הציפיות לשיפור בעסקיהן של היצואניות הגדולות ביבשת.



בשעות הערב יפרסם הבנק הפדרלי את הספר הבז' בו מתוארות המגמות הכלכליות באזורים שונים של ארה"ב כפי שלוקטו בידי הבנקים הפדרלים המקומיים.



נורטל חתמה על הסכם רב שנתי בשווי מיליארד דולר להספקת טכנולוגיית תשתית סלולרית לורייזון וויירלס, מיזם משותף של ורייזון ו-וודאפון. ההסכם כולל ציוד לשדרוג והרחבת רשת הכיסוי הארצית של ורייזון. מניות נורטל מזנקות ב-5.6% על רקע ההודעה.



ויוונדי-יוניברסל (סימול V) עולה ב-2.3% לאחר שנכנסה לשיחות בלעדיות עם רשת NBC של ג'נרל אלקטריק בנוגע להקמת חברה שתאגד את נכסי המדיה האמריקאים של ויוונדי עם NBC תחת שליטתה של האחרונה.



ג'יי.פי מורגן העלה את המלצתו למניית ג'נרל אלקטריק ל"נייטרלי" מ"תשואת חסר" בשל האפשרות שהעסקה תצא לפועל. המניה עולה ב-1.5%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully