וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינרון קיבלה אישורי FDA לשדרוגים במשפחת מוצרי אורורה להסרת שיער וטיפוח עור

סוכנויות הידיעות

3.9.2003 / 17:51

חברת המכשור הרפואי הישראלית הודיעה כי תספק את השדרוגים שאושרו חינם אין כסף למשתמשים הקיימים



חברת המכשור הרפואי הישראלית סינרון (Syneron) הודיעה היום על קבלת שני אישורים נוספים של מינהל המזון והתרופות בארה"ב (FDA) לשדרוגים של מוצריה להסרת שיער לצמיתות ולטיפוח העור.



האישור הראשון מתיר לחברה להעלות את רמת האנרגיה החשמלית (גלי RF) במכשירים להסרת שערות ולחידוש העור ממשפחת מוצרי אורורה (Aurora). האישור השני, הנוגע אף הוא למשפחת אורורה, מתיר את השיווק של מכשירים להסרת שיער המיועדים לכל סוגי העור.



סינרון נוסדה בספטמבר 2000 על ידי ד"ר מיכאל קריינדל ומשה מזרחי. החברה עוסקת בפיתוח מכשירים לטיפולי עור קוסמטיים. המכשירים של סינרון מבוססים על טכנולוגיית ELOS- Electro -Optical Synergy המשלבת בין אנרגיה אופטית (אור או לייזר) לחשמלית (גלי RF). משפחת מוצרי אורורה מתבססת על אנרגיית אור ופולריס על לייזר.



החברה הודיעה כי בכוונתה לספק חינם אין כסף לכל המשתמשים במערכת אורורה את השדרוגים שקיבלו את אישור ה-FDA.



סינרון גייסה עם הקמתה 1.3 מיליון דולר ממשקיעים פרטיים. בינואר 2002 גייסה 2 מיליון דולר לפי שווי של כ-10 מיליון דולר מקרן ההון סיכון יזראל הלת'קר ונצ'רס וממשקיעים פרטיים.



על בעלי המניות בחברה, נמנה שמעון אקהויז, שניהל בעבר את לומניס, העוסקת אף היא בפיתוח מוצרים לטיפולי עור. בין החברות ניטש בשנה האחרונה מאבק משפטי, שלווה בתביעות הדדיות על הפרה לכאורה של זכויות יוצרים.



סינרון מעסיקה כיום כ-50 עובדים במרכז פיתוח ביקנעם בקו ייצור במגדל העמק ובסניפי מכירות בטורנטו ובמינכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully