וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מניות תשתיות התקשורת מזנקות בוול סטריט; נורטל מוסיפה 7%

יהודה שויצר

3.9.2003 / 23:33

מדד נאסד"ק עולה ב-1% לשיא של 17 חודשים; ג'נרל אלקטריק מוסיפה 2.3% לאחר העלאת המלצה מג'יי.פי מורגן; עליות במניות ויוונדי ואורקל



עליות השערים בבורסות וול סטריט מתחזקות על רקע דו"חות פיננסיים חיוביים, העלאות המלצות של אנליסטים והתגברות הפעילות בשוק המיזוגים והרכישות. מדד נאסד"ק, המצוי בשיא של 17 חודש, עולה ב-1% זה היום החמישי ברציפות. מדד S&P 500, הנסחר בשיא של 14 חודש, עולה ב-0.6% זה היום השישי ברציפות.



נתוני מקרו: עלייה של 0.2% נרשמה בהוצאות בנייה בחודש יולי בארה"ב, לאחר עלייה של 0.7% שנרשמה ביוני. בשנה מאז יולי 2002 עלו הוצאות הבנייה ב-2.5%. עם זאת, העלייה ביולי האחרון היתה נמוכה מהתחזיות לעלייה של 0.5%.



בשעות הערב יפרסם הבנק הפדרלי את הספר הבז' בו מתוארות המגמות הכלכליות באזורים שונים של ארה"ב כפי שלוקטו בידי הבנקים הפדרליים המקומיים.



נורטל מזנקת ב-7.2% לאחר שחתמה על הסכם רב שנתי בשווי מיליארד דולר להספקת טכנולוגיית תשתית סלולרית לורייזון וויירלס, מיזם משותף של ורייזון ו-וודאפון. ההסכם כולל ציוד לשדרוג והרחבת רשת הכיסוי הארצית של ורייזון.



מתחרותיה של נורטל בתחום תשתיות התקשורת רושמות אף הן עליות נאות. סיסקו עולה ב-4.8%; מניית JDS יוניפייס רושמת עלייה 2.3%.



ויוונדי-יוניברסל (סימול V) עולה ב-1.3% לאחר שנכנסה לשיחות בלעדיות עם רשת NBC של ג'נרל אלקטריק, בנוגע להקמת חברה שתאגד את נכסי המדיה האמריקאיים של ויוונדי עם NBC תחת שליטתה של האחרונה.



ג'יי.פי מורגן העלה את המלצתו למניית ג'נרל אלקטריק ל"נייטרלי" מ"תשואת חסר" בשל האפשרות שהעסקה תצא לפועל. המניה עולה ב-2.3%.



אורקל עולה ב-2.5% לאחר שבית ההשקעות ווצ'וביה העלה המלצתו לחברה לדרגת "תשואת יתר", והעלה את מחיר היעד למנייתה לטווח של 13-16 דולר.



קווסט יורדת ב-2% לאחר שהודיעה כי העריכה מחדש של דו"חותיה לשנים 2000-2001 כמעט והושלמה. החברה היום דיווחה שוב על הפסד רבעוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully