וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מניית אינוונטק קופצת ב-14.5% במחזור חריג

הרצל לקס

4.9.2003 / 12:11

זאת, על רקע שינוי השליטה באינוונטק. לפידות, שבשליטת יעקב לוכסנבורג, הפכה אתמול לבעלת השליטה העיקרית באינוונטק לאחר שרכשה מגרין את רוב מניותיה בחברה

מניית אינוונטק , קרן ההון סיכון, קופצת ב-14.5% תוך מחזור חריג בגודלו של למעלה ממיליון שקל. כל זאת על רקע מאבקי השליטה בחברה. אתמול הודיעה חברת לפידות, שבשליטת יעקב לוכסנבורג, שהחזיקה כ-8% ממניות אינוונטק, כי רכשה עוד כ-16% ממניות החברה מידי קרן גרין שבשליטת יצחק תשובה. מחיר העסקה נקבע על 2.25 שקלים למניה והוא משקף לחברה שווי שוק של כ-10 מיליון דולר. לאחר העסקה הגיעה לפידות למעט פחות מ-25% מהון המניות באינוונטק - שיעור האחזקה לשעבר של גרין. שיעור ההחזקה הנוכחי של לוכסנבורג לא מחייב אותו לפרסם עדיין הצעת רכש למניות האחרות.

בנוסף ללוכסנבורג, מכרה גרין כ-9% נוספים מהון המניות למשקיעים אחרים שאינם בעלי עניין בחברה, והעסקות בבורסה היום באותו השער נעשו בכמות מניות ששווה בערך ל-3% נוספים מהון החברה.

לאחרונה נדחתה אסיפה כללית של אינוונטק שהתכוונה לדון בנושא הפחתת דמי הניהול שגובה מרקטור, חברת הניהול שלה. חברת הניהול מוחזקת ברובה (כ-40%) בידי משפחת שובל, שלה מניות מיעוט באינוונטק. לאחרונה הוסכם על הפחתת דמי הניהול ממיליון דולר בשנה ל-600 אלף דולר, וכעת דנים בדרישה לבטל את התשלום הקבוע של דמי הניהול ולגבות אותם רק במקרה של אקזיטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully