וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלמה וקס ייצג את משפחת ספרא בפגישת דירקטוריון סלקום בשבוע שעבר; הערכות: מועמד להחליף את פיוטרקובסקי כיו"ר

ערן גבאי

4.9.2003 / 12:35

וקס, לשעבר מנכ"ל משרד התקשורת, היה מועמד לאחרונה למנכ"לות בזק; גורמים בשוק: אין במינוי אפשרי של וקס ליו"ר סלקום כדי להצביע על כוונותיה של משפחת ספרא להמשיך ולהחזיק במניות סלקום



שלמה וקס, לשעבר מנכ"ל משרד התקשורת ולאחרונה מועמד למנכ"לות בזק, ייצג את משפחת ספרא בפגישות דירקטוריון סלקום באילת בשבוע שעבר בדיונים על גיבוש התוכנית האסטרטגית הרב שנתית של החברה.



גורמים בשוק טוענים כי וקס, שפעל בעבר בשליחות משפחת ספרא בכל הקשור להחזקות המשפחת בברזיל בחברת BCP, עשוי להיות מועמד בעלת המניות למשרת יו"ר סלקום, במקומו של שלמה פיוטרקובסקי, היו"ר הנוכחי.



בחודשים האחרונים נוצר קרע ביחסי העבודה בין פיוטרקובסקי לבין משפחת ספרא, ועם השלמת עסקת העברת השליטה בבנק הבינלאומי מספרא לקבוצת צדיק בינו צפוי פיוטרקובסקי לעזוב את משרת יו"ר הבנק.



גורמים בשוק טוענים כי אם ימונה וקס ליו"ר סלקום אין בכך כדי להצביע על כוונותיה של משפחת ספרא להמשיך ולהחזיק את מניות סלקום, שכן מדובר במינוי מוסכם.



וקס נמנה על 6 המועמדים האחרונים למנכ"לות בזק במחצית הראשונה של חודש יולי השנה, וגורמים המקורבים לוקס טוענים כי הוא לא היה בקשר עם קבוצת ספרא ולא ייצג את הקבוצה בשום עניין הקשור בהחזקותיהם בארץ בעת שהיה מועמד למנכ"לות בזק.



הפנייה המחודשת מהמשפחה אל וקס התבצעה באחרונה, ווקס התבקש על ידי המשפחת לקחת חלק בשיחות לגיבוש התוכניות האסטרטגיות של סלקום.



שלמה וקס סירב להתייחס לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully