וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוקרי מס הכנסה יחקרו את מזכיר קיבוץ שפיים יהודה דורון על העלמת המס של הקיבוץ

ניצן כהן

4.9.2003 / 13:24

דורון, ששב הלילה לישראל, נעצר על ידי המשטרה, ובמס הכנסה מעוניינים לברר איתו את מידת נאותות ההודאה של קיבוץ שפיים בהעלמת הכנסות של 30 מיליון שקל



חוקרי מס הכנסה יחקרו בימים הקרובים את מזכיר קיבוץ שפיים לשעבר, יהודה דורון, לאחר שחזר הלילה לישראל. חוקרי מס הכנסה מעוניינים לברר עם דורון אם ההודאה של קיבוץ שפיים בהעלמת הכנסות של 30 מיליון שקל היא מלאה ואם היא קשורה לחשדות במעילת הענק בקיבוץ.



על פי ההודאה של קיבוץ שפיים, התגלתה העלמת ההכנסות בכ-30 מיליון שקל עם גילוי מעילת הענק בכספי הקיבוץ. לטענת אנשי הקיבוץ, לכשנתגלתה העלמת ההכנסות, יזמו פנייה למס הכנסה בבקשה שלא לפתוח בהליכים פליליים נגד המעורבים ובתמורה יודו בהעלמת ההכנסות. במס הכנסה לא מיהרו להתחייב להימנע מהליכים פליליים, וגם את ההודאה לא הסכימו לקבל ללא בדיקה מדוקדקת של מידת הנאותות שלה ומידת היותה מלאה ומקיפה את כל ההעלמה.



בשבוע שעבר שהו חוקרי מס הכנסה בקיבוץ מספר ימים ובדקו את מסמכיו. צפויה הרחבת החקירה לקיבוצים נוספים לאחר שתושלם החקירה.



בראיון שנתן היום יהודה דורון ל"ידיעות אחרונות" הוא מפרט שיטה של העלמת מסים במשך 26 שנה. דורון אמר ל"ידיעות אחרונות" כי הקיבוץ ניהל במשך כל אותן שנים "קופה ב'" שאליה הוזרמו כספים מהעלמות מס ושהשיטה היתה ידועה לבכירי הקיבוץ לדורותיהם. עוד אמר דורון, כי השיטה נהוגה גם בקיבוצים נוספים.



במס הכנסה סירבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully