וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

DPL שיפרה הצעתה לרכישת מפעל עמיר המייצר את טפנוקים - 7.4 מיליון שקל במזומן

סיון קלינגבייל

4.9.2003 / 14:36

התחייבה להפעיל את המפעל מיידית ולחתום על חוזה שכירות ל-10 שנים תמורת דמי שכירות של 110 אלף שקל בחודש; התחייבה גם להעסיק את רוב עובדי המפעל



אתמול בערב (ד') העבירה חברת DPL לנאמן מוצרי נייר עמיר, אורן גוטסמן, הצעה משופרת לרכישת המפעל. הצעתה של DPL עומדת על 7.4 מיליון שקל במזומן. החברה התחייבה להפעיל את המפעל מיידית ולחתום על חוזה שכירות ל-10 שנים על המפעל. דמי השכירות שהתחייבה DPL לשלם הם 110 אלף שקל בחודש. החברה גם התחייבה להעסיק את רוב עובדי המפעל. הצעתה של DPL היא ההצעה הגבוהה ביותר שהוגשה לרכישת המפעל.



מגורמים המקורבים לנאמן המפעל נמסר כי הוא יגיש את ההצעה לאישור הבנקים ביום ראשון - גם אם לא יקבל עליה את הסכמת כל הבנקים. בנק הפועלים, הנושה המרכזי של המפעל, תומך במכירת המפעל ל-DPL והוא גם מעמיד לה אשראי למימון חלקי של הרכישה.



יונה פרטוק, יו"ר ההסתדרות במרחב גליל עליון, אמר כי ההסתדרות תומכת במכירת המפעל ל-DPL מאחר והיא התחייבה להעסיק 110 מעובדי המפעל ולהכניס למפעל קו מוצרים חדש.



החובות של מוצרי נייר עמיר וקיבוץ עמיר מסתכמים ב-270 מיליון שקל, מתוכם כ-65 מיליון שקל לבנקים. חובות המפעל מסתכמים ב-110 מיליון שקל וחובות הקיבוץ בכ-160 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully