וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד התקשורת יביא לאישור ועדת הכלכלה תקנות לחסימת שיחות ארוטיות לקטינים

ערן גבאי

4.9.2003 / 15:11

נענה לדרישת יו"ר ועדת הכלכלה, שלום שמחון שאמר: אם לא יוצגו התקנות לאישור עד אמצע נובמבר אקדם הצעת חוק פרטית; הרגלטור צריך להסמיך את החברות לקבוע מהו אירוטי



משרד התקשורת נענה לבקשת יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ שלום שמחון, ויביא לאישור ועדת הכלכלה תקנות או הוראות ברישיון לחסימת שיחות ארוטיות לקטינים.



בפגישה שקיים שמחון בהשתתפות נציגי החברות הסלולריות, חברי הכנסת גילה פינקלשטיין ויצחק וקנין ונציגי משרד התקשורת, הודיע שמחון כי אם לא יביא משרד התקשורת את התקנות לאישור ועדת הכלכלה עד אמצע נובמבר, יקדם את הצעת החוק הפרטית שלו המסדירה את מנגנון חסימת השיחות הארוטיות לשימוש קטינים.



הצעת החוק הפרטית של שמחון קובעת כי חברות הסלולר יאפשרו לכל מנוי לחסום את השירותים האירוטיים. הצעות החוק של שמחון ופינקלשטיין עברו בקריאה טרומית והונחו על שולחן ועדת הכלכלה. ועדת השרים לחקיקה דחתה את שתי הצעות החוק.



נציג משרד התקשורת בדיון, אריק רשף, אמר כי במשרד התקשורת מחפשים פתרון שישמור על האיזונים בין חופש העיסוק, זכות הבחירה של הצרכן, צנעת הפרט, זכות הבגיר לצרוך שירותים וזכות הספקים לפעול בתנאים נאותים של תחרות.



החסימה תתאפשר באמצעות קידומת מיוחדת לכל מפעיל והדבר יצריך התערבות של משרד התקשורת שיגבש הסדר בין המפעילים שיבטיח כי כל מפעיל יחסום גם את השירותים של המפעילים האחרים.



כמו כן, טען נציג פרטנר, כי הרגלטור צריך להסמיך את החברות הסלולריות לקבוע מהו אירוטי, וזאת כדי שלא ייחשפו לתביעות בגין פגיעה בחופש הפרנסה.



בתום הישיבה סוכם כי תיערך ישיבת תיאום עם יו"ר ועדת חינוך, אילן שלגי, שכן הנושא עלה בוועדה משותפת לוועדת הכלכלה וועדת החינוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully