וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומטק צופה ירידה של כ-5% ברווח הגולמי עקב שינוי תנאי התקשרות עם אחד מלקוחותיה

אילן מוסנאים

4.9.2003 / 15:19

חברת התוכנה סיימה באוגוסט הסכם עם חברה זרה שסיפקה באמצעותה פיתוח ותחזוקת תוכנה ללקוח בארץ; מחזור ההכנסות של החברה עשוי לקטון בכ-3%



חברת התוכנה קומטק , מקבוצת תים , צופה הרעה בפעילותה בעקבות שינוי תנאי התקשרות עם tאחד מלקוחותיה, החל מסוף אוגוסט 2003. כך עולה מהדו"חות הכספיים שהחברה פירסמה ברבעון השני של השנה. החברה כותבת בסעיף אירועים אחרי המאזן בדו"ח הרווח וההפסד שלה, כי בסוף אוגוסט מסתיים הסכם עם חברת תוכנה זרה שסיפקה באמצעות קומטק פיתוח ותחזוקת תוכנה ללקוח בארץ. היקף ההכנסות מהלקוח לעיל היווה כ-5.6% מהכנסות החברה.



קומטק מדווחת כי התקשרה עם הלקוח להמשך מתן השירות בתנאים חדשים. כתוצאה מכך, מדווחת החברה כי עשוי מחזור ההכנסות שלה לקטון בכ-3% והרווח הגולמי שלה בכ-5%.



קבוצת קומטק היא בית תוכנה ומערכות העוסקת במתן פתרונות תוכנה ומחשוב בעיקר לחברות ומוסדות בארץ ובמקצת ללקוחות בחו"ל. תחומי העיסוק העיקריים של החברה הם פיתוח שיווק ותחזוקה של מערכות תוכנה לחברות וסוכנויות ביטוח; מיחשוב ארגונים ומערכות שונות בתוך ארגונים; תכנון ופיתוח מערכות תוכנה מתקדמות לסביבת אינטרנט; פיתוח ושיווק מוצרי תוכנה בתחום מערכות נוכחות באמצעות החברה הבת לביא טיימטק ועוד.



החברה, שנסחרת בבורסה לפי שווי שוק של כ-25 מיליון שקל, דיווחה ברבעון השני של 2002 על שחיקה של כ-4% בהכנסות ל-12.6 מיליון שקל ועל הכפלת הרווחים ל-706 אלף בזכות הכנסות מימון גבוהות של כ-1.1 מיליון שקל. בסיכום המחצית הפותחת של 2003 דיווחה החברה על צמיחה של כ-61% ברווח הנקי ל-1.4 מיליון שקל וזאת במקביל לעלייה של כ-2% בהכנסות ל-27.5 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully