וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל סולל-בונה תובע את "ידיעות אחרונות" על סך 350 אלף שקל בגין פרסום לשון הרע

רוני קורן-דינר

4.9.2003 / 15:45

העיתון פירסם כי שמעון הייבלום רץ לראשות עיריית הרצליה בעודו מכהן כמנכ"ל החברה, ועושה יד אחת עם מתנגדיה של ראש העיר הנוכחית יעל גרמן; הייבלום: אני כלל לא מתמודד



מנכ"ל סולל-בונה שמעון הייבלום, תובע את "ידיעות אחרונות", את המו"ל ארנון מוזס, את העורך הראשי משה ורדי, את הכתב עופר פטרסבורג ואת אתר Ynet, בגין פרסום לשון הרע. התביעה, על סך 350 אלף שקל, היא בשל פרסום כתבה בעניינו לפני כשלושה שבועות בעיתון ובאתר Ynet, לפיה הייבלום מתמודד על ראשות עיריית הרצליה ואגב כך עושה לכאורה יד אחת עם כמה מהקבלנים שפועלים זה תקופה ארוכה להדיח את ראש העיר הנוכחית, יעל גרמן.



בכתבה, שנכתבה על ידי פטרסבורג, נכתב כי "מנכ"ל סולל בונה, שמעון הייבלום, מתמודד לתפקיד ראש עיריית הרצליה - למרות שעדיין לא עזב את תפקידו בחברה... אם זה לא מספיק, הרי פרויקט הדגל למגורים של קבוצת שיכון ובינוי, לה שייכת סולל בונה, נמצא בהרצליה - פרויקט האי במרינה. קבוצת שיכון ובינוי, לצד 11 קבלני המרינה, מנהלת מערכה משפטית נגד ראש עיריית הרצליה דהיום, יעל גרמן...הייבלום בחר בדרך הדמוקרטית להדחת גרמן, ונראה כי הוא מקבל גיבוי מלא מהמערכת שלו בקונצרן".



הייבלום, באמצעות בא כוחו עו"ד אלדד יניב, טוען כי למרות שכיהן במשך כ-15 שנים כחבר מועצת עיריית הרצליה, הרי שהוא אינו מתמודד על ראשות העיר בבחירות 2003 לרשויות המקומיות. עוד טוען הייבלום כי העיתון פעל בחוסר תום לב כאשר לא פנה אליו לקבל את תגובתו, פרסם את הדברים ביודעם של הכתב והעורכים כי מדובר בדברים שאינם אמת וסירב לפרסם הודעת תיקון לאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully