וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלייה במכירות הרשתות הקמעוניות המובילות בארה"ב באוגוסט

סוכנויות הידיעות

4.9.2003 / 18:35

מכירות וול מארט עלו ב-6.9%, טרגט ב-5.7% וג'יי.סי פני ב-6.5%; עם זאת, קמעונאיות רבות אחרות - בהן גאפ, פדרייטד מיי דיפרטמנט סטורס - דיווחו על מכירות מאכזבות בחודש שעבר



עלייה נרשמה במכירות הרשתות הקמעוניות המובילות בארה"ב באוגוסט. וול מארט (סימול WMT) וטרגט (סימול TGT) אף הכו את התחזיות האופטימיות שלהן עצמן. עם זאת, רשתות קמעוניות רבות אחרות דיווחו על מכירות מאכזבות בחודש שעבר.



וול מארט, הקמעונאית הגדולה בעולם, דיווחה על זינוק של 6.9% במכירות חודש אוגוסט של חנויות שפתוחות לפחות שנה, וגידול כולל של 13.7% במכירות ל-19.53 מיליארד דולר. חלפו שבועיים בלבד מאז שהחברה העלתה את טווח תחזית הצמיחה למכירות של חנויות הפתוחות לפחות שנה ל-4%-6%. וול מארט מסרה כי מכירות העונה לקראת פתיחת שנת הלימודים צפויות להיות טובות מהתחזיות.



מתחרתה העיקרית של וול מארט, טרגט, מסרה כי היכתה את התחזית החודשית שלה עצמה, עם גידול של 12.4% במכירות ל-3.63 מיליארד דולר, וצמיחה של 5.7% במכירות של חנויות שפתוחות לפחות שנה. החברה דיווחה על מכירות גבוהות מהצפוי בחנויות המוזלות שלה, אך הותירה ללא שינוי את תחזית הרווח שלה לרבעון השלישי.



פסיפיק סאנוור (סימול PSUN) דיווחה אף היא על חודש מצוין, בו נרשם גידול של 15.6% במכירות של חנויות הפתוחות לפחות שנה, ומסרה כי היא צפויה לרשום ברבעון השלישי רווח למניה הגבוה בסנט אחד מתחזית האנליסטים לרווח של 40 סנט למניה. החברה מסרה כי רווחיה ברבעון הרביעי יסתכמו ב-54 סנט למניה, בהתאם לתחזית האנליסטים.



ג'יי.סי פני (סימול JCP) דיווחה על זינוק של 6.5% במכירות חנויות הפתוחות שנה ומעלה, ועל גידול של 3.9% במכירותיה הכוללות לעומת התקופה המקבילה, ל-2.6 מיליארד דולר. עם זאת, צופה החברה "צמיחה חד ספרתית נמוכה" במכירות החנויות הפתוחות לפחות שנה בחודש ספטמבר.



חברת גאפ (סימול GPS) דיווחה על גידול של 4% במכירות החנויות הפתוחות לפחות שנה באוגוסט, בעוד סך כל מכירותיה צמחו ב-5% ל-1.22 מיליארד דולר. התוצאות היו נמוכות במעט מהתחזיות.



רשת פדרייטד (סימול FD) דיווחה על ירידה של 0.8% במכירות של חנויות הפתוחות לפחות שנה, ומסרה כי מכירותיה הכוללות נפלו ב-0.6% ל-1.08 מיליארד דולר.



לימיטד (סימול LTD) דיווחה על נפילה של 2% במכירות של חנויות הפתוחות לפחות שנה, לעומת תחזית החברה עצמה לצמיחה קלה במכירות. מכירותיה הכוללות של החברה נפלו ל-575.7 מיליון דולר לעומת 577.8 מיליון דולר בתקופה המקבילה בשנה הקודמת.



אן טיילור (סימול ANN) מסרה כי מכירות חנויותיה הפתוחות לפחות שנה זינקו ב-8.2% ואישרה מחדש את תחזיות הרווח שלה לרבעון השלישי והרביעי.



סירס (סימול S) מסרה כי תוצאותיה בחודש אוגוסט היו גבוהות מהתחזיות. החברה דיווחה על צמיחה של 3.9% במכירות חנויות הפתוחות לפחות שנה, בעוד המכירות הכוללות שלה גדלו ב-4.1% ל-2.05 מיליארד דולר.



מיי דיפרטמנט סטורס (סימול MAY) דיווחה על ירידה של 3.2% במכירות חנויות הפתוחות מעל שנה, ומכירותיה הכוללות נפלו ב-1.1% ל-964 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully