וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט מנסה לאשר המענק לקוקה-קולה בניגוד לעמדת נתניהו

אורה קורן

5.9.2003 / 9:56

החברה המרכזית שוקלת להעביר את המפעל לייצור קולה-קולה לאשקלון בהשקעה של כ-100 מיליון דולר; ההשקעה אינה עומדת בקריטריונים של חוק עידוד השקעות הון



שר התמ"ת, אהוד אולמרט, החליט לעקוף את התנגדותו של שר האוצר, בנימין נתניהו, בעניין מתן מענק בסך 100 מיליון שקל לחברה המרכזית לייצור משקאות קלים (קוקה-קולה ישראל) בתמורה להעברת מפעל קוקה-קולה מבני ברק לאשקלון; אולמרט מתכוון לעשות זאת באמצעות העברת הסוגיה להכרעתה של מינהלת מרכז ההשקעות בתמ"ת.



במינהלה ישנם שמונה חברים, שניים מהם בלבד נציגי האוצר. אם נציגי האוצר לא יגייסו תמיכה מקרב הנציגים האחרים במינהלה, צפויה ההצעה למתן המענק לקוקה-קולה לקבל את אישור המינהלה.



נתניהו ואולמרט נועדו במשך השבוע כדי לדון בסוגיות הקשורות בהשקעות הון. בפגישה הובהר כי נתניהו מתנגד למתן המענק לקוקה-קולה, לעומת אולמרט התומך במתן המענק.



החברה המרכזית שוקלת להעביר את המפעל לייצור קולה-קולה לאשקלון בהשקעה של כ-100 מיליון דולר. ההשקעה אינה עומדת בקריטריונים של חוק עידוד השקעות הון לצורך קבלת מענק, מכיוון שהחברה אינה מייצאת לחו"ל.



לחברה הובטח סיוע אם תקים את המפעל בקרית גת, ואולם הבעלים של החברה, עוזי ורטהיים, מעדיף להקימו באשקלון בסמוך למפעל הבירה שבבעלותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully