וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פישמן: אפנה לאולמרט כדי לשכנעו שלא לפתוח את שוק השיחות הבינ"ל לתחרות

הדר חורש

5.9.2003 / 10:03

"חברות הסלולר יציעו למנויים שלהן תקשורת בינלאומית במחיר אפסי, וזה ימוטט את כל השוק", אומר פישמן, המחזיק ב-74% מחברת השיחות הבינלאומיות והאינטרנט, קווי זהב



איש העסקים אליעזר פישמן מזהיר כי הכנסת מתחרים נוספים לשוק השיחות הבינלאומיות תהרוס את החברות הפועלות בענף.



"חברות הסלולר יציעו למנויים שלהן תקשורת בינלאומית במחיר אפסי, וזה ימוטט את כל השוק", אומר פישמן, המחזיק ב-74% מחברת השיחות הבינלאומיות והאינטרנט, קווי זהב.



"הכנסת מתחרים נוספים לא תשרת אף אחד, השוק ייפגע, רמת השירות תרד והחברות בשוק ייהרסו", הוא הוסיף. לדברי פישמן, הוא עדיין לא פנה בעניין לשר התקשורת, אהוד אולמרט, אך בכוונתו לפנות אליו בעתיד הקרוב.



משרד התקשורת כבר פירסם טיוטת תקנות שיאפשרו כניסתם של מתחרים נוספים לשוק התקשורת, והתגובות לטיוטה עתידות להימסר למשרד עד 21 בספטמבר. לפי הכרזתו הרשמית, אמור המשרד לפתוח את השוק לכל מתחרה שיעמוד בקריטריונים שנקבעו, החל ב-1 בינואר 2004. בפועל, קלושים הסיכויים להענקת רישיונות במועד זה, ולחצים פוליטיים עשויים אף לדחות את הפתיחה למועד בלתי ידוע.



בעלות העניין העיקריות בפתיחת השוק לתחרות הן חברות הסלולר וחברות האינטרנט, המבקשות להגדיל את סל השירותים שהן מציעות ללקוחותיהן, באמצעות שירותי תקשורת בינלאומיים. אף שחברות התקשורת הבינלאומית מרוויחות מדי שנה כ-250 מיליון שקל, הן חוששות כי המתחרות החדשות יגררו את השוק למלחמת מחירים שתסובסד על ידי הרווחים העצומים שלהם מעסקי הסלולר.



בשנים האחרונות הכריז משרד התקשורת פעמיים על כוונתו לפתוח את השוק למתחרים נוספים, וחזר בו בעקבות לחצי החברות הפועלות בשוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully