וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית ברגר מתחיל להחזיר ההשקעה בדש: תחלק דיווידנד בהיקף של 10.1 מיליון שקל

אלי דניאל

7.9.2003 / 8:39

חודשיים לאחר שרכשה השליטה בדש תמורת 49.8 מ' ש', ברגר הולדינגס תשלשל לקופתה כ-5 מ' ש'; דש מבקשת למנות את משה נתיב ורם קרן כדח"צים לאחר שניצה ליפשיץ ויוסי שילון החליטו לפרוש



חודשיים חלפו מאז השלימה ברגר הולדינגס שבשליטת עמית ברגר והוד יובלים את רכישת השליטה בדש השקעות, בתמורה לכ-49.8 מיליון שקל, וכעת מתחילה החברה האם בהחזר ראשוני של של השקעתה. כל זאת, לאחר שדש הודיעה על כוונתה לחלק לבעלי מניותיה דיווידנד בהיקף כולל של כ-10.1 מיליון שקל, המשקף דיווידנד של 1.66 שקלים למניה. חלקה של ברגר הולדינגס בדיווידנד עתיד להסתכם ב-5 מיליון שקל.



היום הקובע לזכאות לדיווידנד נקבע ל-29 בספטמבר 2003, יום האקס יחול ב-30 בספטמבר ואילו התשלום בפועל לבעלי המניות יתבצע ב-14 באוקטובר 2003.



בתוך כך, האסיפה הכללית המיוחדת של בעלי מניות דש השקעות, אסיפה אשר תתכנס בעוד כשלושה שבועות, תתבקש לאשר את מינויים של משה נתיב ורם קרן כדח"צים. הצורך במינויים של השניים מגיע לאחר ששני הדירקטורים החיצוניים הנוכחיים, ניצה ליפשיץ ויוסף שילון, הודיעו על כוונתם לסיים את תפקידם בעקבות העברת השליטה בחברה.



דש השקעות סיימה את הרבעון השני של שנת 2003 עם הכנסות בהיקף של כ-7.4 מיליון שקל, גידול של כ-12% בהשוואה להכנסותיה בשרבעון המקביל. בשורה התחתונה דיווחה החברה על רווח נקי של כ-4.8 מיליון שקל, שיפור ניכר לעומת הפסד של כ-1.5 מיליון שקל עמו סיימה החברה את הרבעון השני של שנת 2002.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully