וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחתה ישיבת דירקטוריון רש"ת - בשל חשש לניגוד אינטרסים בין תפקידיו של חבר

זוהר בלומנקרנץ

7.9.2003 / 10:29

מדובר באליעזר שפיר, העומד בראש ועדת הפיתוח של הדירקטוריון והמכהן גם בתפקיד בקיבוצו, בארות יצחק, הנתון בסכסוך משפטי עם רש"ת



חשד לניגוד אינטרסים בין חברותו בדירקטוריון רשות שדות התעופה (רש"ת) לבין תפקיד אחר שממלא אותו חבר, הביא לדחייתה ברגע האחרון של ישיבת הדירקטוריון שנקבעה להתקיים בסוף שבוע שעבר. מדובר באליעזר שפיר, העומד בראש ועדת הפיתוח של הדירקטוריון והמכהן גם בתפקיד בקיבוצו, בארות יצחק, הנתון בסכסוך משפטי עם רש"ת.



לפי חוות דעת משפטית שהושלמה ערב כינוסו של הדירקטוריון, ביום חמישי האחרון, קיים לכאורה ניגוד עניינים בין חברותו של שפיר בדירקטוריון רש"ת, לבין תפקידו האחר. את חוות הדעת חיברו המשפטנים פרופ' יוסף גרוס וחיים כהן. חוות הדעת הוזמנה ע"י מנכ"ל רש"ת, גבי אופיר, בעקבות תלונות שהגיעו אליו בעניין והועברה בסוף השבוע בין השאר לוועדה למינוי בכירים בשירות הציבורי, בראשות השופט יצחק רביבי.



הדיון בדירקטוריון רש"ת היה אמור לעסוק בכמה עניינים הקשורים לקרקעות באזור נתב"ג, בהם תביעות לפיצויים בגין ירידה בערך הקרקע (עפ"י סעיף 197 לחוק) שהגישו תושבים באזור נגד רש"ת, ובכלל זה קיבוץ בארות יצחק.



אופיר אמר בתגובה: "מתוקף תפקידי אני מנוע מלהתייחס לעניינים הקשורים לפעילות של הדירקטוריון". יו"ר דירקטוריון רש"ת, צבי שלום, אמר בתגובה: "העניין נמצא כעת בבדיקה ולכן איני יכול להתייחס אליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully