וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

UBS: המלצת "קנייה" לאורבוטק במחיר יעד של 24 דולר

הרצל לקס

7.9.2003 / 10:37

בית ההשקעות צופה צמיחה של 10% במכירות חטיבת המעגלים המודפסים, ו-12% במכירות חטיבת הצגים השטוחים בשנה הבאה


בית ההשקעות UBS העלה את המלצתו למניית אורבוטק לקנייה, במחיר יעד של 24 דולר הגבוה בכ-8% ממחיר השוק שלה. ב-UBS מדגישים את העובדה שמניית החברה מתומחרת בחסר בהשוואה לחברות אחרות בתחום כמו טקטרוניקס, קוגנקס ו-פוטון דינמיקס. ההשוואה התבצעה בבחינת מכפיל EV/SALES המקובל בענף, שבו מכפילי רווח לא רלוונטים בגלל היעדר הרווח, כאשר אורבוטק נסחרת לפי מכפיל של 2 לעומת 2.8 ממוצע ענפי ו-2.5 בענף המוליכים למחצה כולו.

ב-UBS מציינים כי האינדיקטורים המתקבלים מאסיה וצפון אמריקה מעידים על מגמת שיפור בתעשיית המעגלים המודפסים כאשר בארה"ב נרשם גידול בהזמנות הענף בשיעור של 9% זה החודש הרביעי ברציפות. מגמת המיזעור שתופסת תאוצה בענף, מובילה לדרישה הולכת וגוברת למעגלי הדפסה מתוחכמים וגמישים יותר, לאור זאת חוזים ב-UBS צמיחה של10% בחטיבת המעגלים המודפסים של אורבוטק. כיום קצב המכירות של אורבוטק בתחום בדיקת המעגלים המודפסים עומד על כ-17-19 מיליון דולר ברבעון.

בתחום הצגים השטוחים מעריך בית ההשקעות כי השנה וחצי הקרובות צפויות להתאפיין בצמיחה ועלייה בביקושים, תחזית הנתמכת בהודעות על גידול בהשקעות בענף מצד החברות הגדולות בתחום. בית ההשקעות חוזה צמיחה בשיעור של 12% לחטיבת הצגים השטוחים בחברה במהלך 2004. ברבעון האחרון הציגה אורבוטק ירידה בהכנסות מתחום זה לכ-12 מיליון דולר, ב-17% פחות מברבעון הראשון.

אורבוטק נסחרה לאחרונה בניו יורק במחיר של 22.3 דולר למניה המשקף לחברה שווי שוק של כ-700 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully