וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנליסט מריל לינץ': HP עשויה להתפצל מעסקי המדפסות שלה או להפריד בין פעילותה במגזר הצרכני למגזר התאגידי

סוכנויות הידיעות

7.9.2003 / 11:54

סטיב מילונוביץ' העריך עם זאת כי ספין אוף אינו צפוי להתרחש בהכרח בזמן הקרוב; HP סירבה להגיב על הדיווח



ענקית המחשבים והמדפסות HP (היולט פקארד) עשויה להתפצל מעסקי המדפסות שלה או לחילופין להפריד בין הפעילות העסקית שלה במגזר הביתי לבין פעילותה במגזר הארגוני, כך העריך שלשום אנליסט מריל לינץ', סטיב מילונוביץ'.



דברי האנליסט - העוקב אחרי חברות המחשבים המובילות - באו מספר שבועות אחרי שהחברה פירסמה תוצאות כספיות מאכזבות לראשונה מאז המיזוג בן 19 מיליארד הדולר עם קומפאק.



עם זאת, הוסיף מילונוביץ' כי הפיצול אינו צפוי להתרחש בהכרח בזמן הקרוב, וכי מהלך זה עשוי להתרחש רק בעוד שנים. עוד ציין, כי אין זו הפעם הראשונה שבה הוא מתייחס בפומבי לאפשרות של ספין אוף בחברה.



בחודש שעבר החמיצה HP את תחזיות הרווח וההכנסות לרבעון כאשר דיווחה על רווח של 23 סנט למניה על הכנסות של 17.35 מיליארד דולר ברבעון הכספים השלישי, לעומת תחזית האנליסטים לרווח של 26 סנט למניה על הכנסות של 17.5 מיליארד דולר.



התוצאות הכספיות של HP גרמו למספר אנליסטים ומשקיעים לפקפק ביעילות האסטרטגיה של החברה, ובמיוחד לנוכח התחרות הגוברת בעסקי המחשביים האישיים מצד חברת דל . למחרת שיחת הועידה אחרי הדו"חות הכספיים של HP - שבמהלכה אמרה המנכ"לית קרלי פיורינה כי HP פועלת לתיקון הורדת המחירים המוגזמות שביצעה בתחום המחשבים האישיים - הודיעה דל על קיצוץ של עד 22% ב מחירי המחשבים האישיים, המדפסות ומוצרים נוספים מתוצרתה.



מילונוביץ', אשר ציין כי היה ועודנו תומך של המיזוג עם קומפאק, העריך עם זאת כי HP איננה שוקלת נכון לעכשיו לבצע פיצול.



HP סירבה להגיב על הדיווח.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully