וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ECI ו-SCI סנמינה בהליכי בוררות אצל ישי לויט: SCI תובעת 25.1 מיליון דולר; ECI תובעת מצידה 42.4 מיליון דולר

גתית פנקס

7.9.2003 / 12:36

ב-1999 רכשה SCI מ-ECI את מפעל הייצור שלה; ECI התחייבה לרכוש רכיבים אלקטרוניים אולם SCI טוענת שב-2001 היקפי הרכישה ירדו; ECI טוענת לעיכוב מצד SCI באספקת הרכיבים



מחלוקת משפטית שנתגלעה בין חברת אי.סי.איי טלקום הישראלית ו-SCI Sanmina מתבררת לאחרונה אצל סגן נשיא ביהמ"ש המחוזי בתל אביב בדימוס ישי לויט. באפריל 2003, במסגרת הבוררות, הגישה קבלנית המשנה SCI-סנמינה כתב תביעה נגד ECI על סכום של 25.1 מיליון דולר. ECI מצידה, דחתה את הטענות וביולי 2003 הגישה כתב הגנה ותביעה שכנגד בגובה 42.4 מיליון דולר.



הקשר בין שתי החברות התהדק ב-1999 כאשר SCI האמריקאית, קבלנית אאוטסורסינג מובילה שמתמחה בייצור ומתן שירותי אלקטרוניקה, רכשה את מפעל הייצור של ECI והפכה אותו לחלק מ-SCI ישראל. התמורה למפעל, שהיה בעבר של תדיראן תקשורת, היתה כ-30 מיליון דולר וכמו כן, התחייבה ECI לרכוש רכיבים מ-SCI בהיקף של 70 מיליון דולר ל-3 שנים. ההתחייבות כוללת רכישה בסכום נוסף מופחת ל-3 השנים שלאחר מכן.



ואולם, SCI-סנמינה טוענת כי שנה לאחר סגירת העסקה, ECI החלה רוכשת את הרכיבים לאלקטרוניקה בהיקפים מצומצמים מההתחייבות. בכתב התביעה שכנגד טוענת ECI בין השאר כי SCI איחרה באספקה של הרכיבים.



את ECI מייצגים בהליכי הבוררות עוה"ד ראובן רייף ואת SCI סנמינה מייצג משרד עוה"ד גיורא ארדינסט ממשרד ארדינסט, בן נתן ושות'.



SCI-סנמינה מרחיבה את פעילותה בישראל בחודשים האחרונים והיא רכשה אף את פעילות הייצור של אלסינט במפעל המכלולים שבמעלות תמורת 34 מיליון דולר. ב-ECI מעריכים כי להחלטות הבורר לא תהיה השפעה מהותית על התוצאות הכספיות של החברה. שווי השוק של ECI בבורסת הנאסד"ק הוא 380 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully