וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בארונ'ס": ג'ונסון אנד ג'ונסון עשויה להצליח למנוע מבוסטון סיינטיפיק לשווק סטנטים מצופים בארה"ב

סוכנויות הידיעות

7.9.2003 / 12:33

טוען כי הבקשה לצו מניעה כנגד הסטנט שהגישה ג'ונסון אנד ג'ונסון עשויה להתקבל ע"י ביהמ"ש האמריקאי; מעריך כי בוסטון עלולה להינזק בכל מקרה מן ההתדיינות



ג'ונסון אנד ג'ונסון עשויה לסכל את מאמציה של בוסטון סיינטיפיק לרשום פטנט על הסטנט מצופה התרופה "טקסוס אקספרס", כך עולה מניתוח המופיע במהדורת סוף השבוע של "בארונ'ס".



בוסטון תדווח ב-15 בספטמבר על תוצאות המבחנים הקליניים של הסטנט בציפייה לזכות באישור לפטנט מצד מנהל התרופות והמזון האמריקאי עד לסוף 2003. ה"טקסוס אקספרס" כבר משווק באירופה ומכירותיו עולות על אלה של הסטנט המתחרה של ג'ונסון אנד ג'ונסון, לדברי "בארונ'ס".



ג'ונסון אנד ג'ונסון הגישה לאחרונה בקשה לצו מניעה כנגד בוסטון סיינטיפיק שיאסור עליה להמשיך את מלאכת הפיתוח והשיווק של ה"טקסוס אקספרס", בטענה להפרת זכויות יוצרים. בוסטון הגיבה על המהלך בהגשת תביעה נגדית על הפרת זכויות יוצרים.



"בארונ'ס" בחן את פסיקתו של בית משפט לערעורים בנושא, שניתנה בחודש שעבר, וטוען כי ג'ונסון אנד ג'ונסון עשויה לצאת וידה על העליונה מן הפרשה.



"בארונ'ס" אף טוען כי בלא כל קשר לפסיקה הסופית של בית המשפט, עלולה מניית בוסטון סיינטיפיק להינזק כתוצאה מן ההתדיינות המשפטית, בשל העובדה שזו כבר מגלמת בתוכה את אישור שיווק הסטנט בארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully