וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייפמן ונס ינצלו נטיית חברות הסלולר לפנות למכשירים מהמזרח: אינטליום תשווק מכשירי הקונצרן הטייוואני Mitac

ערן גבאי

7.9.2003 / 12:42

תשווק מכשיר סלולר ו-3 מחשבי כף יד; ל-Mitac שת"פ אסטרטגי עם מיקרוסופט ואינטל; מקיימת מגעים ראשונים עם סלקום ופרטנר; ההכנסות בשוק המכשירים יקטנו השנה בכ-400 מ' ש'



חברת אינטליום, הנשלטת על ידי משפחות רייפמן ונס, חתמה הסכם עם ענק האלקטרוניקה מטייוואן Mitac לייצוג בלעדי של החברה בישראל ביבוא, שיווק, הפצה ותמיכה של מוצרי החברה תחת המותג הבינלאומי Mio.



אינטליום הוקמה לפני כשנה ופעלה במשך כל החודשים האחרונים בניסיון להשיג את הזיכיון לשיווק מוצרי Mitac בארץ. מנכ"ל אינטליום הוא אריאל נס. אלי רייפמן ואריאל נס מתכוונים לנסות ולהחדיר לשוק הישראלי מותגים חזקים נוספים בשוק מכשירי הסלולר ומחשבי כף היד.



Mitac פועלת בתחום של טלפונים סלולריים ומחשבי כף יד והיא בעלת שיתוף פעולה אסטרטגי עם מיקרוסופט, לאספקת מערכות הפעלה למחשבי כף יד ולמכשירי סלולר, ועם אינטל, לאספקת המעבד.



Mitac מפתחת ומייצרת מחשבים, מחשבים ניידים ומחשבי כף יד עבור יבמ, קומפאק, Sharp ,NEC ודל. ב-2001 מכרה החברה מעל 10 מיליון יחידות, כ-8% משוק ה-ODM ו-OEM העולמי.



אינטליום תשיק בישראל כ-3 מחשבי כף יד מתוצרת Mitac, שישווקו תחת המותג Mio. במחשבי כף היד של Mio מותקנת מערכת ההפעלה Pocket PC של מיקרוסופט ומעבדים של אינטל. כמו כן, בחלק מהמכשירים מובנים מצלמות דיגיטליות וטכנולוגיות ה-wi-fi וה-bluetooth.



באינטליום מתכננים להשיק בעתיד הקרוב, לאחר קבלת אישור סוג המכשיר, טלפון סלולרי תחת המותג Mio, שיפעל ברשתות GSM ו-GPRS. החברה כבר מקיימת מגעים ראשונים עם סלקום ופרטנר. הטלפון יפעל באמצעות מערכת ההפעלה "חלונות" של מיקרוסופט.



הנהלת Mitac ממוקמת בטייוואן, והכנסות החברה הסתכמו ב-2001 בכ-8 מיליארד דולר. החברה מעסיקה כ-14 אלף עובדים ב-14 מדינות ברחבי העולם ומחזיקה בכ-4,000 פטנטים.



בישראל נמכרים כ-1.6 מיליון מכשירי סלולר בשנה. לפני חודשיים החליטה גם חברת פיליפס אלקטרוניקה להיכנס לשוק בישראל. הנטייה של המפעילות בארץ היא לפנות יותר למכשירים הבאים מהמזרח.



מכירות מכשירי הסלולר בישראל הסתכמו ב-2002 בכ-2 מיליארד שקל, כך שהשוק צפוי להתכווץ השנה במונחי הכנסות בכ-400 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully