וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

FCR של כצמן וסגל ממשיכה להתרחב: השלימה רכישת שני מרכזים מסחריים בקנדה תמורת כ-180 מיליון שקל

אילן מוסנאים

7.9.2003 / 13:00

החברה תבצע באוקטובר פדיון מוקדם של אג"ח מסדרה A בהיקף של כ-20 מ' ד' קנדי; רכשה שני מרכזים מעוגני סופרמרקטים בטורונטו ואוטווה המשתרעים על שטח של כ-21 אלף מ"ר



חברת פירסט קפיטל (FCR), שבשליטת גזית גלוב של חיים כצמן ודורי סגל, השלימה רכישה של שני מרכזים מסחריים מעוגנים בסופרמרקטים בטורונטו ובאוטווה שבקנדה, בהשקעה של כ-57 מיליון דולר קנדי (כ-180 מיליון שקל).



באוטווה רכשה החברה מרכז מסחרי בשטח של 31,500 מ"ר בתמורה ל-38.5 מיליון דולר קנדי. המרכז מעוגן בסניף של רשת הסופרמרקטים Loblaws (המובילה בקנדה) בשטח של כ-11.8 אלף מ"ר וכן בחנות דיסקאונט של רשת Zellers ובבית מרקחת. התמורה בגין רכישת המרכז עשויה לגדול בסך נוסף של עד 4.1 מיליון דולר קנדי בכפוף להכנסות מהשכרת שטחים שיתפנו במרכז.



באוקוויל (טורונטו רבתי) רכשה FCR מרכז מסחרי בשטח של כ-9,100 מ"ר המעוגן בסניף סופרמרקט של רשת Sobeys (הרשת השנייה בגודלה בקנדה) ובבית מרקחת. המרכז נרכש בתמורה לסך של כ-18.1 מיליון דולר קנדי.



מנכ"ל FCR, דורי סגל, הביע את שביעות רצונו מהשלמת הרכישה של שני המרכזים אשר תואמים באופן מלא את קריטריוני ההשקעה של FCR. עוד מסר סגל כי הרכישה צפויה לשפר את הרווח התפעולי והנקי של החברה.



בנוסף, הודיעה FCR כי בכוונתה לבצע, בסוף אוקטובר, פדיון מוקדם חלקי בסך של כ-20 מיליון דולר קנדי לאג"ח להמרה (סדרה A) אשר מועד פדיונו המקורי הוא 30 בנובמבר 2006. סך כל סדרת האג"ח - 57 מיליון דולר קנדי.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully