וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף הדרך לאנגל ג'נרל: תימחק השבוע מהמסחר במניות ה-small cap בנאסד"ק

הרצל לקס

7.9.2003 / 13:21

אנגל ג'נרל, חברה בת של אנגל משאבים, תועבר לרשימת הבולטין בה נסחרות המניות הזעירות; דיווחה על הפסד של 4.3 מ' ש' במחצית הראשונה של ‏2003



אנגל ג'נרל חברה בת של אנגל משאבים, שבשליטת יעקב אנגל, תימחק מהמסחר ברשימת ה-small cap של הנאסד"ק. זאת, עקב אי עמידה בתנאים מינימליים של אחזקת בעלי מניות, לאחר שאחזקות הציבור בחברה ירדו מתחת לרף מיליון הדולר ומספר מחזיקי המניות ירד מ-300. החברה תעבור להיסחר ברשימת הבולטין, הכוללת מניות בעלות שווי שוק זעיר. החברה פנתה להנהלת בורסת הנאסד"ק בבקשה לקבלת ארכה של שלושה חודשים שבהם תנסה להגיע לעמידה בכללי השימור אך נענתה בשלילה.



שווי השוק של אנגל עומד על 36 מיליון דולר, גבוה בהרבה משווי ממוצע של מניה ברשימת הבולטין.
החברה דיווחה על הפסד של 4.3 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2003, לעומת רווח של 700 אלף שקל במחצית המקבילה ב-2002. ההכנסות במחצית הראשונה השנה עמדו על 72 מיליון שקל, בהשוואה ל-104 מיליון בתקופה המקבילה.



אנגל ג'נרל מתמחה בבנייה ופיתוח של דירות במחיר נמוך יחסית, המיועדות לזוגות צעירים, עולים חדשים וכד'. לחברה גם פעילות בייזום נדל"ן במרכז ומזרח אירופה.



אנגל בנייה, החברה הסבתא של אנגל ג'נרל, דיווחה היום על הפסד של 11.5 מיליון שקל ברבעון השני, בהשוואה לרווח של כ-4 מיליון שקל ברבעון המקביל, בעיקר בשל הוצאות מימון גבוהות שהסתכמו לסך של 24.3 מיליון שקל ברבעון.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully