וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוק ה-IPO: שתי הנפקות צפויות השבוע - יצרנית השבבים SigmaTel וחברת השירותים הפיננסיים נשונל פייננשל פרטנרס

סוכנויות הידיעות

7.9.2003 / 13:20

שוק ההנפקות הראשוניות לציבור מראה סימני התאוששות בעקבות העליות שנרשמו בשוק המניות בשבוע שחלף



שתי הנפקות ראשוניות לציבור מתוכננות להתבצע השבוע בוול סטריט: יצרנית השבבים סיגמאטל (SigmaTel) וחברת ניהול הכספים נשונל פייננשל פרטנרס צפויות לסמן את שובו לחיים של שוק ה-IPO אחרי העליות שרשם שוק המניות מאז חג העבודה, המסמל את סופה של חופשת הקיץ, ואשר חל בתחילת שבוע שעבר.



סיגמאטל (סימול מוצע SGTL) מתכננת לגייס כ-130 מיליון דולר במכירה של 10 מיליון מניות במחיר של 11-13 דולר למניה. החברה מעסיקה מאה עובדים ומתמחה במוליכים למחצה לנגני MP3, מחשבים אישיים, נגדי DVD, טלוויזיות דיגיטליות וממירים. החברה העלתה לאחרונה את מחיר ההנפקה מטווח של 9-11 דולר למניה, והגדילה את היקף ההנפקה מ-8.75 מיליון מניות. חתם ההנפקה הוא מריל לינץ'.



נשונל פייננשל פרטנרס (סימול מוצע NFP) מתכננת לגייס 209 מיליון דולר במכירה של 9 מיליון מניות במחיר של 21-23 דולר. החברה, שנוסדה בשנת 1998, מפעילה רשת להפצת שירותים פיננסיים מתמחים. נשונל, המעסיקה 1,450 עובדים במשרה מלאה וחלקית, רשמה בשנה שעברה רווח נקי של 11.6 מיליון דולר על הכנסות של 361 מיליון דולר. חתם ההנפקה הוא גולדמן סאקס.



שוק ההנפקות הראשונות לציבור צפוי לסיים את השנה החלשה ביותר בתולדותיו מאז שנות ה-70, עם מספר הנפקות והיקף גיוסים קטן במיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully