וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת אופק תערער לבית המשפט על מכרז הרדיו הדתי

רוני קורן-דינר

7.9.2003 / 14:52

הרשות השנייה: "מדובר בטענות שהושמעו גם בפני המועצה ונשקלו טרם ההחלטה. נראה שרדיו אופק מתחברת למסורת של פנייה לביהמ"ש מיד לאחר החלטות של ועדות מכרזים"

קבוצת רדיו "אופק", שהתמודדה על המכרז להפעלת תחנת רדיו לדת ומסורת באזור המרכז, תערער לבית המשפט המחוזי על תוצאות המכרז בו זכתה קבוצת רדיו "קול חי". רדיו אופק היא מקבוצת ערוץ תכלת שעלה לאחרונה לשידור בכבלים ובלוויין, בשליטת איש העסקים שלמה בן-צבי.

מהקבוצה נמסר כי יועציה המשפטיים החלו לבחון את כל חומרי המכרז. "לצערנו כיוונה המועצה באופן שיטתי ובניגוד גמור לתנאי המכרז שדיברה על רדיו לכל יהודי המדינה - והעדיפה תחנה חרדית המחרימה שירת נשים ופונה למיעוט בציבור הדתי", מסר דובר קבוצת אופק.

עוד נמסר מהקבוצה כי נודע להם שנפלו פגמים מהותיים בהשתתפות "קול חי" במכרז, בין היתר מכיוון שלבעלי המניות שלה אחזקות צולבות בחברת הלוויין "יס", ומכיוון שלא השתתפו במכרז באמצעות חברה חדשה שהוקמה במיוחד לצורך זה, כפי שנדרש בתנאי המכרז.

מהרשות השנייה נמסר בתגובה כי בינתיים לא התקבלה ברשות העתירה, אך לכשתגיע הרשות תתייחס לכל הטענות שיועלו בה. "על פניו, ממה שנמסר, נראה שאין בסיס לטענות קבוצת אופק", אמרה דוברת הרשות השנייה, נחמה לאור. "לפי הדברים שנמסרו לעיתונות מדובר בטענות שהושמעו גם בפני המועצה ונשקלו טרם ההחלטה. נראה שרדיו אופק מתחברת למסורת של פנייה לביהמ"ש מיד לאחר החלטות של ועדות מכרזים, ונראה כי היא מתקשה לקבל את ההפסד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully