וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינפיניון טכנולוגיות דורשת מהמנכ"ל לשעבר ד"ר יאיר אלפרן להשיב מחשב שנטל מן החברה

עינב בן יהודה

7.9.2003 / 15:19

אלפרן, כיום מנכ"ל חברת הסטארט אפ אופלוס, טוען כי נטל את המחשב מאחר שהוא סבור שיש בו קבצים החיוניים לו לצורך הסכסוך מול החברה



חברת אינפיניון טכנולוגיות פלאש (לשעבר Ingentix), מיזם משותף של חברת הסטארט אפ הישראלית סייפן בשיתוף עם יצרנית השבבים אינפיניון, תובעת ממנכ"לה לשעבר להשיב המחשב הנייד שניתן לו במסגרת עבודתו.



החברה העסיקה את הנתבע, ד"ר יאיר אלפרן, המכהן כיום כמנכ"ל חברת הסטארט אפ אופלוס, כמנכ"ל עד אמצע 2002. התובעת טוענת כי במסגרת חוזה העסקתו אישר הנתבע כי כל מידע הקשור לפעילותה של החברה שיגיע לידיו במסגרת עבודתו בחברה - מצוי בבעלותה הבלעדית. עוד נטען כי במסגרת החוזה התחייב הנתבע להשיב לחברה את כל המידע האמור מיד בתום יחסי העבודה.



בתביעה נטען כי הנתבע קיבל במסגרת עבודתו מחשב נייד ובו מידע הקשור לפעילותה של החברה, ולאחר שהנתבע סיים עבודתו בחברה סירב להחזיר לחברה המחשב, ועדיין מתמיד בסירובו. עוד נטען כי במכתב שנשלח על ידי עורך דינו של הנתבע הודה הנתבע כי המחשב מצוי בבעלות התובעת, וציין כי בכוונתו להשיבו לתובעת. הנתבע ציין כי העביר המחשב לבא כוחו כדי שיחזיק המחשב בנאמנות עבורו. התובעת טוענת כי העברה זו אינה רלוונטית וכי עדיין יש לראות את המחשב כברשותו של הנתבע. התובעת טוענת כי מניעת המחשב הינה שלא כדין ועל הנתבע מוטלת חובת ההוכחה שמניעת המחשב הינה כדין. התובעת דורשת כי בית הדין יורה לנתבע להשיב לרשותה את המחשב.



כנספח לכתב התביעה מצורף מכתב של בא כוחו של הנתבע, משרד עוה"ד נשיץ ברנדס, לבועז איתן, בעל השליטה בסייפן. במכתב נטען כי העסקתו של אלפרן בחברה הופסקה באופן שהפר את חוזה העסקתו. חוזה העסקתו של אלפרן נחתם במאי 2001 ובו נקבע כי תקופת העסקתו תהיה 3 שנים. במכתב נטען כי בעלי המניות של החברה החליטו לפטרו באוגוסט 2002, בצורה משפילה תוך העברת תפקידיו לאנשים אחרים בחברה, וניתוקו מרשת המחשבים של החברה. אלפרן טוען כי על החברה לשאת בעלויות השכר שלו עד תום חוזה העסקתו, מאי 2004, וכי הוא זכאי ל-420 אלף מניות של סייפן. במכתב נטען כי אלפרן נטל את המחשב מאחר שהוא סבור שיש בו קבצים החיונים לו לצורך הסכסוך מול החברה. אלפרן מוסיף במכתב כי מאחר ואיתן הורה לנתקו מרשת המחשבים של החברה, אין לו גישה לחלק מהמסמכים, עוד נטען במכתב כי בכוונתו של אלפרן להחזיר את המחשב לחברה.



עב 5938/03

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully