וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקסיס-מובייל, שנוצרה ממיזוג ואליס וסלטרקס, פיטרה 14 מ-57 עובדיה

צורי דאר

7.9.2003 / 15:31

כך נודע ל-TheMarker; מנכ"ל החברה: בשוק בו אנו פועלים יש יותר מדי חברות ואיננו פוסלים מיזוג נוסף; החברה צפויה למכור השנה בסכום מוערך של כ-2-3 מיליון דולר



חברת הסטארט אפ הישראלית אקסיס-מובייל (Axis-Mobile), העוסקת בפיתוח אפליקציות לשירותי ערך מוסף לסלולר, פיטרה בשבוע שעבר 14 מ-57 עובדיה. כך נודע ל-TheMarker.



אקסיס-מובייל נוצרה בתחילת השנה ממיזוגן של חברות הסטארט אפ הישראליות ואליס (Valis) וסלטרקס (Celltrex). מנכ"ל החברה, מיקי מגדל, אמר ל-TheMarker כי הנהלת אקסיס-מובייל הגיעה למסקנה כי מצבת כ"א שלה כיום אינה מתאימה ליעדים העסקיים שלה ועל כן הוחלט לבצע התאמה למצב השוק.



לדבריו, לאקסיס-מובייל יש כיום 10 לקוחות משלמים בהם וודאפון גרמניה, סוויסקום משווייץ, פלאפון - וכן מספר חברות נוספות מאיטליה, ספרד, בלגיה, סין ותאילנד. החברה צופה לסיים את 2003 עם הכנסות של כמה מיליוני דולרים בודדים. ככל הנראה מדובר בכ-2-3 מיליון דולר, לאור העובדה שהמעבר לאיזון צפוי רק במהלך השנה הבאה.



עוד אמר מגדל כי בקופת החברה כמות מזומנים היכולה להחזיק את החברה ללא הכנסות למשך למעלה משנה. עם זאת, ייתכן והחברה תצא לגיוס הון נוסף בסוף השנה.



מגדל התייחס למצבן הקשה של חברות הסטארט בתחום שירותי הערך מוסף: "בשוק שבו אנו פועלים יש יותר מדי שחקניות ונדרשת קונסולידציה. לצערנו, מרבית המיזוגים שראינו, היו מיזוגים של להיות או לחדול, ונעשו כשהחברות היו על סף סגירה. אנחנו לא פוסלים אפשרות למיזוג שני עם חברות אחרות בתחום, אם תגיע הצעה עסקית רצינית. אני מקווה שהיוזמה למיזוגים תהיה פרואקטיווית ותבוא בשלב שהחברות יהיו במצב איתן, יחסית".



אקסיס-מובייל נוצרה כאמור בתחילת השנה ממיזוגן של חברות הסטארט אפ הישראליות ואליס (Valis) וסלטרקס (Celltrex). שתי החברות גייסו עד המיזוג כ-20 מיליון דולר. בעלי המניות העיקריים של החברה הממוזגת הם הקרנות פיטנגו, שהשקיעה בשתי החברות, קונקורד, SFKT, קרן Bassini ו-AOL-time warner.



כיו"ר החברה מכהן שי שילר, מנכ"ל אמבלייז לשעבר וכיום שותף מנהל בקרן ההון סיכון קונקורד. לאחר גל הפיטורים, מעסיקה החברה 43 עובדים במרכז פיתוח ברעננה ובמשרדים בהונג קונג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully