וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורקה אינטראקטיב ו-HP חתמו על הסכם לשיווק משותף של טכנולוגיה המאפשרת העברת וידיאו על פי דרישה

אלי דניאל

8.9.2003 / 10:33

הצדדים הסכימו כי אורקה, מקבוצת אמבלייז, תתאים את תשתית ה-RiGHTv שלה ל-HP-UX וזו תהווה מרכיב מרכזי במערכת אותה מציעה HP ללקוחותיה



חברת אורקה אינטראקטיב (Orca Interactive), הנמנית על קבוצת אמבלייז , ועוסקת בפיתוח פתרונות ויישומים לטלוויזיה אינטראקטיווית, מדווחת הבוקר על הסכם חדש עליו היא חתמה עם HP בנוגע לשיווק משותף של פתרון טכנולוגי גמיש המאפשר מתן שירותי וידיאו לפי דרישה (VOD) ושידור על גבי רשתות IP.



הטכנולוגיה אותה פיתחה אורקה מספקת שירותים אשר מסייעים להגדלת מקורות ההכנסה של המפעילים ומאפשרים אספקה וניהול של וידיאו לפי דרישה, טלוויזיה, מדריך תכניות אלקטרוני, שירותי תשלום לפי צפייה ועוד. התשתית של אורקה תומכת בהצגת שירותים להתקנים רבים ומאפשרת סביבות הטרוגניות של ממירים וכן הצגת חלק מהפונקציות על גבי מחשבים ביתיים ומכשירים סלולריים.



על פי ההסכם בין שתי החברות, אורקה תתאים את תשתית ה-RiGHTv שלה ל-HP-UX וזו תהווה מרכיב מרכזי במערכת אותה מציעה HP ללקוחותיה.



אורקה, המנוהלת ע"י חגי בראל, נרכשה בראשית אפריל 2000 על ידי אמבלייז בתמורה לכ-33.2 מיליון דולר, בעסקה אשר מומנה בעיקר באמצעות הקצאת מניות. נזכיר כי בתחילת החודש שעבר פיטרה אורקה כ-15 מבין 80 עובדיה וזאת כחלק מצעדי התייעלות בהם נקטה החברה על מנת שתוכל להגיע לאיזון עד לתום שנת 2004.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully