וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה: שבוע המסחר נפתח במגמה מעורבת; דויטשה בנק עולה ב-1.2%; גלקסו סמיתקליין יורדת ב-1.5%

רונן סרברניק

8.9.2003 / 11:39

ST מיקרואלקטרון יורדת ב-1% בעקבות מימושים; לגרדר, ענקית המדיה והפרסום, עולה ב-1.2%



בורסות אירופה פתחו את שבוע המסחר במגמה מעורבת, לאחר ששבוע המסחר האחרון הסתיים בטונים עגומים עקב נתוני אבטלה מאכזבים. בלונדון עולה ה-FTSE ב-0.1%; פראנקפורט עולה ב-0.2%; פאריס יורדת ב-0.2%.



יצרניות הרכב מושכות את תשומת הלב עם פתיחת תערוכת הרכב בפרנקפורט. דיימלר קרייזלר, אשר הודיעה על השקעה של 1.1 מיליארד דולר בשוק הסיני, עולה ב-0.2%; פולקסוואגן עולה ב-0.8%; BMW יורדת ב-0.1%; רנו ופז'ו הצרפתיות יורדות ב-0.6% ו-0.1% בהתאמה.



ST מיקרואלקטרון יורדת ב-1% בעקבות מימושים לאחר שהחברה רשמה עליות חדות בשבוע שעבר, ביחד עם שאר מגזר השבבים. מנכ"ל החברה אמר בסופהשבוע כי הוא צופה שחברות טלקום וטכנולוגיה יגדילו את השקעות ההון בשנה הבאה.



לגרדר, ענקית המדיה והפרסום, עולה ב-1.2% לאחר שדיווחה על עלייה של כ-21% ברווחיה התפעוליים במחצית הראשונה של השנה לרמה של 229 מיליון יורו, אל מעל לתחזיות האנליסטים.



דויטשה בנק עולה ב-1.2% לאחר שבנק ההשקעות UBS העלה את המלצתו למניה ל"קנייה" מ"נייטרלי" והעלה את מחיר היעד למניה ל-68 יורו לעומת מחיר יעד קודם של 60 יורו.



גלקסו סמיתקליין יורדת ב-1.5% לאחר שפאנל מומחים בארה"ב קרא לרגולטור בארה"ב לדחות את בקשת יצרנית התרופה לשווק את תרופה האריפלו, תרופה נסיונית המיועדת למנוע שיעול ממעשנים, עקב ספקות בנוגע ליעילותה. מתחרתה אסטרה זנקה עולה ב-0.1%; באייר עולה ב-0.9%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully