וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפאסל מקבוצת אמבלייז ממתינה לאישורי השקת מכשיר הסלולר שלה בכ-20 חברות במזרח ובאירופה

ערן גבאי

8.9.2003 / 13:35

כך נודע ל-TheMarker; יצרנית מכשירי הסלולר הישראלית קיבלה את ההזמנה הגדולה ביותר שלה מפרטנר לכ-40 אלף מכשירים בכ-8 מיליון דולר; פרטנר מקיימת תהליכי השקה ראשוניים למכשיר



אלפאסל, יצרנית הטלפונים הסלולריים הישראלית מקבוצת אמבלייז , מקיימת בדיקות וממתינה לאישורי סוג המכשיר לקראת השקתו בכ-20 מפעילות סלולר במזרח ובאירופה, כך נודע ל-TheMarker.



את ההזמנה הגדולה ביותר קיבלה אלפאסל ממפעילת הסלולר הישראלית פרטנר שהזמינה מאלפאסל 40 אלף מכשירי קצה בעלות של כ-200 דולר ליחידה. עסקה זו עם פרטנר, הנאמדת בכ-8 מיליון דולר, היא הגדולה ביותר עליה חתמה עד כה אלפאסל. כל אחת מהעסקות הנוספות שבפתח קטנות משמעותית מזו שבפרטנר. עם זאת, נזכיר כי בעבר נאמר שהמודל העסקי של אלפאסל מבוסס על מספר המכשירים שהחברה מבצעת עבורם התאמה על פי דרישת הלקוח, כשהמינימום לעסקה הוא כ-20 אלף מכשירים.



עוד נודע כי פרטנר מקיימת בדיקות ותהליכי השקה ראשוניים למכשיר ה-M5 של אלפאסל, הכולל מסך צבעוני, מצלמה דיגיטלית ומערכת הפעלה Windows CE, ברשת ה-GSM וה-GPRS שלה, והיא צפויה להשיק את המכשירים במהלך החודשים הקרובים.



פרטנר חתמה על הסכם הבנות עם אלפאסל לתכנון וייצור של טלפונים חכמים על ידי אלפאסל כבר בסוף 2002. בעבר טען הסמנכ"ל לפעילות דור 3 בפרטנר, יעקב קדמי, ש"רכישת המכשירים זו ההזדמנות הגדולה של אלפאסל ויש להם חלון זמן של כמה חודשים". פרטנר הבטיחה את עצמה בהסכם בלעדיות ברכישת המכשירים של אלפאסל בשלב ראשון של מספר חודשים.



אלפאסל הוקמה ביוני 2001 על ידי קבוצת שרם פודים קלנר , באמצעות לידר , וחברת אמבלייז בהשקעה ראשונית של כ-45 מיליון דולר. עיקר ההשקעה הראשונית הגיע מקבוצת שרפ"ק, שהחזיקה בכ-80% ממניות החברה. מאז הספיקה אמבלייז לממש אופציה ולרכוש את מניות שרפ"ק ולידר בחברה תמורת כ-31 מיליון דולר וכיום היא מחזיקה בבעלות מלאה בחברה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully