וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריל לינץ' משיקה אפיק השקעה חדש: אינדקס קרנות גידור של FERRO

הרצל לקס

8.9.2003 / 16:13

מסלול ההשקעה החדש, Ferro Absolut Return Index, הוא קרן המשקיעה בכ-30 קרנות גידור המתמחות בפעילות ארביטראז' באג"ח ומניות. למשקיע מובטחת הקרן בכל מקרה

מריל לינץ' משיקה מסלול השקעה חדש: השקעה באינדקס קרנות גידור מבית Ferro capital האמריקאית, שמתמחה בניהול קרנות גידור ברחבי העולם. שם האפיק החדש הוא Ferro Absolut Return Index, והוא מבטיח למשקיע את הקרן בכל מקרה.

המסלול החדש מתפקד כ"קרן של קרנות" - הכספים מושקעים בכ-30 קרנות גידור שונות, שרק שבע מתוכן הן של Ferro עצמה, המתמחות באסטרטגיות השקעה מבוססות ארביטראז'. הקרן פועלת על פי עיקרון "דלתא ניוטרל" - ניצול חוסר שכלול בשווקים, על מנת להניב רווחים בסיכון נמוך, דוגמת ארביטראז' על אג"חים ומניות, חוזים עתידיים ואסטרטגיות שווי יחסי.

ההשקעה בקרן היא לתקופה של 6 שנים ו-10 חודשים, והסכום המינימלי למשקיע הוא מיליון דולר. גובה דמי הניהול יעמוד על כ-1.6% משווי הקרן.

אורי גולדפרב, סגן נשיא מריל לינץ' ישראל, מוסר כי "במהלך כעשר שנות חיי הקרן, ב-90% מהחודשים היא רשמה החזר חיובי למשקיעים", הישג המוגדר על ידו כחסר תקדים בענף, וכי "התשואה ההיסטורית שלה, נכון להיום, עומדת על 14.8% לשנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully