וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגמה חיובית בוול סטריט; וול מארט נפתחה בירידה של 0.6% למרות שאישרה את תחזיותיה

רונן סרברניק

8.9.2003 / 16:53

מניית RF מיקרו דווייסס מתחזקת בכ-9%; מניית IBM עולה ב-2%; אינטל עולה ב-0.6%; דיימלר קרייזלר יורדת ב-1% לאחר שהודיעה על השקעה של 1.1 מיליארד דולר בשוק הסיני



שבוע המסחר בוול סטריט נפתח במגמה חיובית לאחר שסוף השבוע נסגר באווירה עגמומית על רקע נתוני אבטלה מאכזבים. דאו ג'ונס עולה ב-0.1%; נאסד"ק ב-0.3%.



מניית RF מיקרו דווייסס (סימול RFMD) עולה ב-8.8% לאחר שהחברה העלתה תחזיותיה לרבעון הכספים השני. החברה מסרה כי היא צופה רווח של כ-1 סנט למניה על בסיס הכנסות של 140 מיליון דולר, לעומת תחזית אנליסטים להפסד של 3 סנט למניה על בסיס הכנסות של 135.8 מיליון דולר.



מניית אינטל (סימול INTC) עולה ב-0.6% לאחר שהחברה הודיעה על שיווק שני שבבי איטניום 2 חדשים ומוזלים לשרתים.



מניית IBM עולה ב-2% לאחר שבנק ההשקעות קרדיט סוויס פירסט בוסטון העלה את המלצתו למניה ל"מעל תשואת שוק" מהמלצה קודמת של "נייטראי". בנק ההשקעות העלה את תחזית הרווח למניה של ה"ביג בלו" ל-5.10 דולר למניה לעומת תחזית קודמת ל-4.80 דולר למניה. כמו כן העלה הבנק את מחיר היעד למניית החברה לרמה של 102 דולר למניה.



וול מארט (סימול WMT) נפתחה בירידה של 0.6% למרות שענקית הקמעונות חזרה ואישרה את תחזיותיה לצמיחה של 3%-5% במכירותיה בחודש ספטמבר. רשת הקמעונות הגדולה בעולם אמרה כי רמת המכירות ירדה מרמת השיא של חודש אוגוסט אך נותרו מעל רמת יולי.



יצרנית הרכב דיימלר קרייזלר (סימול DCX) יורדת ב-1% לאחר שהחברה הודיעה על השקעה של 1.1 מיליארד דולר בשוק הסיני ולאחר שעיתון ה"דטרויט ניוז" דיווח כי החברה מתכוונת לבצע ארגון מחדש של מחלקות השיווק והמכירות בחטיבת קרייזלר. מניית פורד (סימול F) יורדת ב-0.2%; מניית ג'נרל מוטורס (סימול GM) נסחרת ללא שינוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully