וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטלנובלה הפרטית של מפיק "המורדים" יאיר דורי: חבר ילדות הגיש נגדו תביעה על סך 3.2 מיליון שקל

רוני קורן-דינר

8.9.2003 / 18:03

דני דויסון טוען כי נתן את סכום ההשקעה הראשוני לפיתוח "המורדים" ואף מכר לשם כך רכוש, אך דורי לא עמד בהתחייבותו לתת לו 5% מהמניות והזכויות במיזם המצליח



לביהמ"ש המחוזי בת"א הוגשה היום תביעה על סך 3.2 מיליון שקל נגד יאיר דורי, בעלי חברת "יאיר דורי אינטרנשיונל", מבעלי ערוץ ויוה ומפיק הטלנובלות המצליחות "המורדים", "קטנטנות" ועוד. התובע, דני דויסון, הוא חבר מילדות של דורי, עוד טרם עלו משפחותיהם מארגנטינה לישראל.



דויסון, באמצעות עו"ד רון דרור, טוען כי במסגרת חברותם ארוכת השנים פנה אליו דורי באפריל 2002 והציע לו להיות שותף במיזם הטלנובלות שלו יחד עם המפיקה הארגנטינאית כריס מורנה. לטענתו, דורי הציע לו שותפות בשיעור של 5% במיזם "המורדים", עם אופציה ל-5% נוספים והגנה בפני דילול על ידי שותפים נוספים פוטנציאליים. עוד נטען כי דורי הבטיח לדויסון סכום חודשי של 2,500 דולר כמקדמה על חשבון חלוקת דיווידנדים עתידית.



דויסון טוען כי בין הצדדים נחתם הסכם לפיו הוא השקיע 180 אלף דולר תמורת המניות והזכויות - סכום שגויס על ידי מכירת חנות שהיתה בבעלותו - שכן לדבריו, דורי לחץ לקבל את הכסף במהירות. ואולם, דויסון טוען שעד היום לא קיבל כל מסמך המעיד שהוא אכן בעל מניות בחברה.



המצב הידרדר לאחר כניסת שותפים חדשים לחברה בספטמבר 2002 - חברת מפל תקשורת, שבבעלות תמי מוזס-בורוביץ', נדב פלטי ואפריקה-ישראל. דויסון טוען כי לא רק שלא עודכן בכניסת השותפים החדשים, אלא שמאותו יום הוא לא הוזמן לישיבות הנהלה, לא קיבל כל פירוט על פרטי ההסכם עם מפל ו/או דו"חות כספיים, ואף לא הוזמן לאירועים שונים סביב ביקור שחקני "המורדים" בישראל.



עוד נטען בכתב התביעה כי קבוצת מפל, בראשות פלטי, סירבה להיפגש עמו וניסתה לגרום לו לוותר על זכויותיו, תוך שפלטי מתרה בו כי יצטרך להשקיע כספים רבים נוספים מכיסו - בניגוד לסיכום הקודם עם דורי וללא אפשרות לראות פירוט כספי כלשהו - שאם לא כן חלקו ידולל. לדברי דויסון, קבוצת מפל עושה כל שביכולתה להסתיר ממנו מידע על מנת שלא יוכל לממש את האופציה לרכוש 5% נוספים מהחברה המצליחה, שהפיקה רווחים בסך מיליוני שקלים מפעילות סביב הטלנובלה "המורדים" וממסחור המותגים בהשראתה.



דויסון מציין כי דורי טען בפניו שהדברים יצאו מידיו ומשליטתו והוא אינו יכול לעמוד מול השותף החדש שהכניס. לא ניתן היה להשיג את תגובתו של דורי עד מועד הפרסום. טרם הוגש כתב הגנה (א 2059/03).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully