וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הממונה על התקציבים באוצר: "נפעל לשינוי חוק הפחתת הגירעון; לא יהיה יעד גירעון אלא תקרה של 3%"

אמיר טייג

8.9.2003 / 18:42

אורי יוגב: "נעלה את מס המעסיקים לעובדים זרים מ-8% ל-40%"; "תנובה ומקורות הן שתי המטרות העיקריות שלנו - נפעל להכפפת תנובה לחוק ההגבלים העסקיים - כלומר הכרזתה כמונופול"



"נפעל לשינוי חוק הפחתת הגירעון - נעבור לשליטה על הוצאות המדינה כך שלא יעלו ביותר מ-1% ריאלית כל שנה. לא יהיה יעד גירעון אלא תקרה של 3% ממנה יהיה אסור לחרוג" - כך אמר הממונה על התקציבים באוצר אורי יוגב במסיבת העתונאים שנערכה בירושלים אחר הצהריים.



לפי חוק הפחתת הגירעון, גירעון 2004 היה צריך לעמוד במקור על 2.4% וכעת הוא שונה עד לכדי 4%. למעשה, השינוי עליו מדבר יוגב יוכל להתרחש כבר בשנת תקציב 2005 - הווה אומר עוד כשנה, בתום שנת 2004, כשהתקציב יובא לדיון.



יוגב אמר כי "אנו נעביר את חוק ויסקונסין עד תום השנה כך שעד יוני 2004 נתחיל ליישם את התוכנית". "נעלה את מס המעסיקים לעובדים זרים מ-8% ל-40% ונקטין את העברות התקציב מרשויות מקומיות חזקות לרשויות חלשות".



יוגב אמר כי ממשלת ישראל תפסיק להעסיק מורים חדשים בשירות המדינה. מורים חדשים ייקלטו רק במסגרת הרשויות המקומיות. "נבחן רפורמה בתחום בתי המשפט - נפעל לבטל את בתי הדין לעבודה ולמזגם עם מערכת המשפט".



"בתחום שבירת מונופולים", אמר יוגב, "תנובה ומקורות הן שתי המטרות העיקריות שלנו - נפעל להכפפת תנובה לחוק ההגבלים העסקיים - כלומר הכרזתה כמונופול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully