וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינוי רשמי ראשון באוצר: נתניהו ממנה את ד"ר יוסי בכר לתפקיד מנכ"ל האוצר

אמיר טייג

8.9.2003 / 11:59

ד"ר בכר ייכנס לתפקידו בתחילת חודש נובמבר ויחליף את המנכ"ל הנוכחי, אוהד מראני; המינוי טעון אישור הממשלה; בימים הקרובים ימונה חשב כללי ראש אגף מסים וראש אגף כוח אדם ושכר



מינוי רשמי ראשון באוצר: לאחר שנמנע מלבצע מינויים מאז כניסתו למשרד מודיע היום שר האוצר, בנימין נתניהו, כי החליט למנות את ד"ר יוסי בכר למנכ"ל המשרד. ד"ר בכר ייכנס לתפקידו בתחילת חודש נובמבר ויחליף את המנכ"ל הנוכחי, אוהד מראני. באוצר מציינים כי המינוי טעון אישור הממשלה.



באוצר מציינים כי בימים הקרובים יהיה בכר שותף להחלטות על המינויים הנוספים הצפויים בצמרת משרד האוצר - מינוי חשב כללי, מינוי ראש אגף המסים ומינוי ראש אגף כוח אדם ושכר. הודעה רשמית לגבי המנויים הנוספים צפויה כבר בימים הקרובים, זאת לאחר שאתמול נודע כי ד"ר ירון זליכה, קבל את הצעת נתניהו למלא את משרת החשב הכללי, אשר התפנתה ביוני האחרון, לאחר פרישתו של ניר גלעד.



ד"ר יוסי בכר, בן 48, שותף מנהל במשרד ליובושיץ קסירר ארנסט ויאנג ישראל. בוגר האוניברסיטה העברית בירושלים בכלכלה ובחשבונאות (בהצטיינות) משנת 1980. בכר הוא מוסמך במנהל עסקים וד"ר במימון מאוניברסיטת קליפורניה, ברקלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully