וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסיה: עליות חדות במניות הטכנולוגיה; ניקיי זינק ב-2.1% לשיא של 14 חודש

רן דוידוב

9.9.2003 / 9:52

טוקיו אלקטרון, יצרנית ציוד השבבים השנייה בגודלה בעולם, זינקה ב-4% בעקבות העלאת המלצה למגזר ציוד השבבים האמריקאי; מניות התעופה רשמו ירידות חדות בשל מקרה סארס בסינגפור



מדד ניקיי בטוקיו זינק לשיא של 14 חודש בהובלת מניות הטכנולוגיה, לאחר שמדד הנאסד"ק עלה אתמול ב-1.6% לשיא של שנה ומחצה. מניות הטכנולוגיה הובילו את העליות בעקבות העלאת המלצות של ברוקרים למניית IBM ולמגזר ציוד השבבים האמריקאי. הניקיי זינק ב-2.1% לרמה של 10,905 נק' ? שיא שנרשם לאחרונה ביולי אשתקד. בקוריאה עלה מדד קוספי ב-1% לשיא של 13 חודש; הונג קונג יצאה להפסקת הצהריים בעלייה של 0.2%.



מניית טוקיו אלקטרון, יצרנית ציוד השבבים השנייה בגודלה בעולם, זינקו ב-4% לאחר שסמית ברני העלה אתמול את המלצתו למגזר ציוד השבבים האמריקאי מ"תשואת שוק" ל"תשואת יתר". הברוקר צופה כי הכנסות המגזר יצמחו ב-20% ב-2004 וב-30% ב-2005. קיוסרה, היצרנית הגדולה בעולם של מארזים קרמיים לשבבים, עלתה ב-3%.



NEC, יצרנית המחשבים האישיים הגדולה ביפאן, עלתה ב-2.3%. סוני, המייצרת את מחשבי ואיו הישראלית, זינקה ב-4%. אתמול שבר קרדיט סוויס פרסט בוסטון בצורת של שנה, והיה לברוקר הראשון המעלה את המלצתו למניית IBM.



מניות חברות התעופה הגיבו בעצבנות להודעת ממשלת סינגפור על חשיפת מקרה חדש של מחלת סארס במדינת האי. חברת התעופה האוסטרלית קוונטאס ירדה ב-4.3%. קוריאן אייר ירדה ב-3.6%. סינגפור אייר ירדה ב-3.5% וקתאי פסיפיק, חברת התעופה הגדולה בהונג קונג, יורדת ב-3.3%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully