וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמ.פי.איי: עסקת רכישת גמול השקעות לא צפויה להיסגר היום

אילן מוסנאים

9.9.2003 / 10:32

על העסקה פורסם בלעדית ב-TheMarker; בחברה מציינים עם זאת כי כל המהלכים להשלמת העסקה מתנהלים כמתוכנן, והיא צפויה להיסגר בימים הקרובים



עסקת הרכישה של השליטה בגמול השקעות מידי האחים אדי וג'ולס טראמפ לא צפויה להיסגר היום. כך אומרים בכירים בחברת אמ.פי.איי, שבשליטת קבוצת שמרוק ומרלז של משפחות יונה ובראזני, בתגובה לפרסום בעיתון "מעריב". עם זאת, באמ.פי.איי מציינים כי כל המהלכים להשלמת העסקה מתנהלים כמתוכנן, והיא צפויה להיסגר בימים הקרובים.



במסגרת העסקה, עליה דווח בלעדית ב-TheMarker באמצע חודש יוני, צפוי אייל יונה, באמצעות חברת אמ.פי.איי, לרכוש מהאחים טראמפ 70% ממניות גמול השקעות לפי שווי של כ-120 מיליון דולר - שווי שהיה גבוה פי 4 משווי השוק של החברה ביום הפרסום, וגם היום נשמר הפער כאשר החברה נסחרת בבורסה בשווי שוק של כ-29 מיליון דולר.



במועד השלמת העסקת יקבלו האחים טראמפ סכום של 5.8 מיליון דולר במזומן, ובנוסף ייוותר בידיהם חלק בהיקף של כ-7 מיליון דולר מיתרת ההלוואה (כ-350 מיליון שקל) שבנק הפועלים העמיד להם לרכישת המניות באמצע 2001. אמ.פי.איי צפויה לקחת על עצמה את יתרת ההלוואה, ולשעבד לטובת בנק הפועלים את ההון העצמי שלה שמסתכם בכ-100 מיליון שקל.



בשלב השני שמורה לאמ.פי.איי אופציה לרכוש מידי האחים טראמפ עוד 19.5% ממניות גמול השקעות תמורת 7.5 מיליון דולר, בעסקה שתשקף לגמול שווי של כ-38.5 מיליון דולר. קבוצת שמרוק, אגב, מתנגדת לעסקות ועל פי הודעת אמ.פי.איי, תרכוש מישור החוף את חלקה של הקבוצה בחברה ובתחנה המרכזית תמורת 20.3 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully