וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט המחוזי ידון מחר במכירת מוצרי נייר עמיר לחברת די.פי.אל

סיון קלינגבייל

9.9.2003 / 11:50

הדיון נקבע בעקבות בקשת נאמן מוצרי נייר עמיר, אורן גוטסמן, מבית המשפט לאשר את הרכישה ע"י די.פי.אל או לקיים דיון בנושא, מאחר שלא הצליח לקבל את הסכמת כל הבנקים הנושים



שופט בית המשפט המחוזי בנצרת, אברהם אברהם, יקיים מחר, יום ד', בשעה 12:00, דיון בנושא מכירת מוצרי נייר עמיר, יצרנית טפנוקים, לחברת די.פי.אל, יצרנית המגבונים מקיסריה.



הדיון נקבע בעקבות הבקשה שהגיש נאמן מוצרי נייר עמיר, אורן גוטסמן, ביום א' לבית המשפט. הנאמן ביקש מבית המשפט לאשר את רכישת המפעל על ידי די.פי.אל או לקיים דיון בנושא, מאחר שלא הצליח לקבל את הסכמת כל הבנקים הנושים לרכישה.



די.פי.אל הגישה את ההצעה הגבוהה ביותר בהתמחרות על מוצרי נייר עמיר. לעת עתה כוללת ההצעה רכישת המפעל תמורת 7.4 מיליון שקל במזומן, הפעלה מיידית של המפעל, הוספת קו ייצור חדש למפעל ותשלום שכר דירה חודשי בגובה 110 אלף שקל.



הדיון בנושא המכירה יהיה דיון פתוח ויוזמנו אליו כל הנושים. גם המציעים השונים יוכלו להשתתף בדיון. בהתמחרות על מוצרי נייר עמיר הגישו הצעות גם חברת ניסן תעשיות רפואיות, חברת קליר וחברת סנו.



החובות של מוצרי נייר עמיר וקיבוץ עמיר הם בגובה 270 מיליון שקל. חובות המפעל מסתכמים ב-110 מיליון שקל וחובות הקיבוץ בכ-160 מיליון שקל. הנושה העיקרי של המפעל והקיבוץ הוא בנק הפועלים. חובות הקיבוץ והמפעל לבנקים מסתכמים בכ-65 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully