וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נס טכנולוגיות זכתה בפרויקט אאוטסורסינג בשווי 11 מיליון דולר באינדוס אינטרנשיונל

צורי דאר

9.9.2003 / 11:46

השירותים יסופקו במודל Offshore, שאומץ לאחר רכישת חברת APAR InfoTech, על ידי צוות פיתוח של כ-110 עובדים בבנגלור שבהודו



חברת נס טכנולוגיות, באמצעות נס ארה"ב, זכתה בפרויקט אאוטסורסינג בינ"ל בחברת אינדוס אינטרנשיונל, למשך שלוש שנים.



אינדוס, ספקית פתרונות לניהול נכסים ארגוניים, בחרה בנס טכנולוגיות כשותפה אסטרטגית למיקור חוץ של פעילויות הפיתוח, התחזוקה והתמיכה שלה. השירותים יסופקו במודל Offshore על ידי צוות פיתוח של כ-110 עובדי נס במרכז פיתוח מורחב בבנגלור, הודו. הצוות בבנגלור יעסוק בפיתוח, בתחזוקה ובבדיקות למוצריה המרכזיים של אינדוס. על פי הערכות, בשוק היקף הפרויקט נאמד ב-11 מיליון דולר.



לדברי רביב צולר, נשיא ומנכ"ל נס טכנולוגיות, "זהו אחד מהפרויקטים הראשונים בהם אנו זוכים בנס ארה"ב, לאחר שרכשנו את חברת APAR InfoTech האמריקאית-הודית במאי השנה. המיזוג עם אפאר שיפר את יכולתנו לפתח ולספק פתרונות לארגונים רב לאומיים. השימוש במודל ה-Offshore יאפשר לנו למנף את יכולותנו ולהגדיל את היתרון התחרותי שלנו, בעיקר בשוקי צפון אמריקה ואירופה".



לדבריו, העסקה הנוכחית אותרה הודות לשת"פ בין נס ארה"ב, נס צ'כיה ונס ישראל. "בעזרת שיתוף הפעולה המהיר והיעיל הצלחנו להצטרף למכרז של אינדוס ברגע האחרון ואף לזכות בו, תוך מספר ימים, על אף התחרות הקשה שניצבה לפנינו".



אינדוס אינטרנשיונל עוסקת באספקת פתרונות מקיפים לניהול נכסים ארגוניים אי.אי.אם (Enterprise Asset Management). מטה החברה ממוקם באטלנטה, ג'ורג'יה, בארה"ב. אינדוס נסחרת כיום בנאסד"ק לפי שווי של כ-150 מיליון דולר.



נס טכנולוגיות היא החברה הגדולה בישראל לשירותי טכנולוגיית מידע (IT). נס טכנולוגיות נוקטת באסטרטגיית התרחבות אגרסיווית בשלוש השנים האחרונות, במסגרתה נרכשו בשנים האחרונות חברות IT בישראל, בארה"ב, באנגליה, בהולנד, בשווייץ ובצ'כיה. במאי האחרון רכשה נס את חברת ה-IT האמריקאית-הודית APAR InfoTech בעסקת מניות בשווי 78 מיליון דולר, לצורך מתן שירותים מוזלים במודל ה-Offshore ללקוחותיה.



נס מעסיקה כיום למעלה מ-4,000 עובדים. מחזור המכירות השנתי הוא כ-300 מיליון דולר, והרווח הנקי מוערך בכ-15-20 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully