וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוקיה העלתה את תחזית הרווח הרבעוני

רן דוידוב

9.9.2003 / 12:42

יצרנית מכשירי הסלולר הגדולה בעולם צופה קיפאון בשורת ההכנסות בשל חולשת הדולר. מעריכה כי חטיבת הרשתות עשויה לסיים הרבעון באיזון

נוקיה, יצרנית מכשירי הסלולר הגדולה בעולם, העלתה היום את תחזית הרווח הרבעוני למניה, אך אמרה שמכירותיה יישארו ללא שינוי או יירדו מעט בשל חולשת הדולר האמריקאי. מניית החברה מגיבה לידיעה בירידות שערים.

נוקיה צופה כי הרווח למניה בניכוי סעיפים חד פעמיים יגיע לקצה העליון של טווח התחזיות הקודם או אף יעלה עליו מעט. בחודש יולי צפתה החברה, ע"פ בסיס זה, רווח למניה של 0.15-0.17 יורו. בתקופה המקבילה הסתכם הרווח ב-0.18 יורו.

החברה ממשיכה לצפות כי הכנסותיה יישארו ללא שינוי, או שיירדו מעט בהשוואה לרבעון המקביל, בשל חולשת הדולר האמריקאי. מכירות הטלפונים הסלולריים, במונחי יחידות, צפויות להיות גבוהות בלמעלה מ-10% מן הרבעון המקביל, בדומה לתחזית שניתנה ביולי.

בחטיבת הרשתות, המהווה כ-20% מפעילות החברה, ממשיכה נוקיה לצפות לירידה של 15%-20% במכירות, אולם צעדי הארגון מחדש והתייצבות השוק עשויים לאפשר לחטיבה לסיים את הרבעון באיזון בשורת הפרופורמה.

נוקיה הכריזה השנה על פיטורי 2,350 עובדים בניסיון לקצץ הוצאות לאחר שמכירותיה ב-2002 ירדו לראשונה מזה 11 שנה. בשבעת השבועות האחרונים זינקו מניות החברה ב-20% על רקע העלייה הכללית בשוקי המניות, ולאור הערכות שהביקוש למכשירי סלולר יגבר כתוצאה מהשקת דגמים חדשים הכוללים מצלמות ומאפיינים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully