וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיטב: המחיר של אגיס מגלם חלק ניכר מהחדשות הטובות הצפויות; מוריד ההמלצה מ"קנייה" ל"תשואת שוק"

אילן מוסנאים

9.9.2003 / 13:02

בבית ההשקעות מעניקים למניה מחיר יעד של 100 שקל - גבוה בכ-9.5% ממחיר המניה בבורסה; מעריכים כי תציג ב-2003 צמיחה של כ-19% בהכנסות וכי תכפיל את רווחיה



למרות הצמיחה של אגיס , שבבסיסה אסטרטגיה עסקית נכונה, וחרף ההתפתחויות החיוביות הצפויות, במיטב מורידים את ההמלצה למניה מ"קנייה" ל"תשואת שוק". האנליסט שי יצחקי מסביר את הורדת ההמלצה בכך שמחיר המניה, אחרי עלייה של 163% בשנה האחרונה, מגלם חלק ניכר מהחדשות הטובות הצפויות. הוא מעניק למניה מחיר יעד של 100 שקל, הגבוה בכ-9.5% ממחיר המניה בבורסה.







אגיס מתמקדת בשתי אפיקי פעילות מרכזים: פרמצבטיקה, באמצעות החברות הבנות כימאגיס וקליי פארק, ומוצרי צריכה באמצעות קרליין ונקה 7. החברה דיווחה ברבעון השני של 2003 על צמיחה של כ-23% בהכנסות לרמה של כ-435 מיליון שקל, מספר שכלל הכנסה חד פעמית של כ-45 מיליון שקל בגין מכירת הזכויות על המופירוסין לחברת ג'ונסון אנד ג'ונסון. הרווח למניה של החברה, בניכוי סעיפים חד פעמיים, הסתכם בכ-1.05 שקלים - גידול של 145% בהשוואה לרבעון המקביל.



אגיס קיבלה במהלך 2003 שלושה אישורי FDA לשיווק מוצרים חדשים, שאף אחד מהם לא היה מהותי. במחצית השנייה צפויה החברה לקבל 4 אישורים נוספים, שצפויים להיות מהותיים יותר מבחינת התרומה לשורות המכירות והרווח. בנוסף דיווחה החברה במסגרת הדו"חות הכספיים של הרבעון השני כי קיבלה הזמנה בהיקף של 10 מיליון יורו לתקופה גנרית קרדיווסקולרית פרי פיתוחה. מרבית ההזמנה של התרופה, שהינה בעלת רווחיות גולמית גבוהה מהממוצע באגיס, צפויה להתממש ברבעון הרביעי של השנה.



במיטב מעריכים כי אגיס צפויה ליהנות ברבעונים הקרובים גם מצעדי ההתייעלות שבוצעו בקרליין ובנקה 7, שצפויים להחזיר את פעילות מוצרי הצריכה של החברה לרווחיות ברבעונים הקרובים. באמצע 2004 תיהנה החברה מפקיעת הפטנטים על תרופת ה-Flonase (עם מחזור מכירות של כ-800 מיליון דולר במונחי תרופת המקור), שצפויה להיות מנוע הצמיחה של כימאגיס שתספק חלק מחומרי הגלם שמשמשים לייצור התרופה.



לאור כל אלה מעריכים במיטב כי אגיס תדווח ב-2003 על צמיחה של כ-19% בשורת ההכנסות שלה לרמה של כ-1.67 מיליארד שקל. בשורה התחתונה תדווח החברה על רווח נקי של כ-124 מיליון שקל (בניכוי רווחים חד פעמיים), הגבוה בכ-100% לערך בהשוואה לרווח הנקי ב-2002. יצחקי מעריך כי ב-2004 החברה תדווח על צמיחה של 13% בשורה העליונה לכ-1.89 מיליארד שקל ועל רווח נקי של 153 מיליון שקל.



יצחקי אומר כי בהנחה שהחברה תמשיך להציג קצבי צמיחה מהירים, הנפקה של מניות החברה בארה"ב עומדת בהחלט על הפרק בטווח של שנה-שנה וחצי.






טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully