וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכות: חברת הביטוח אליהו רכשה הבוקר מניות נכסי הדרים בהיקף של כ-6.7 מיליון שקל

אלי דניאל

9.9.2003 / 14:24

מניית חברת הנדל"ן מרכזת מחזור חריג של 6.9 מיליון שקל ועולה ב-5.4%; מאז אפריל, משהפכה אליהו לבעלת עניין, נרכשו על ידה מניות נכסי הדרים בכ-15.7 מיליון שקל



מאת אילן מוסנאים, הרצל לקס ואלי דניאל



פעילות חריגה נרשמת בשעה זו במניותיה של חברת הנדל"ן נכסי הדרים , הנמנית על קבוצת נכסים ובנין , וזאת - בשעה שמניה מרכזת מחזור גדול בהיקף של כ-6.9 מיליון שקל. על פי ההערכות בשוק מי שמעורבת במרבית העסקות שבוצעו במניה - עסקות בהיקף של 6.7 מיליון שקל - היא חברת הביטוח אליהו, הנמצאת בשליטת איש העסקים שלמה אליהו. בקבוצת אליהו סרבו לאשר את הידיעה ומסרו ל-TheMarker היות ש"החברה מדווחת כחוק על העסקות שהיא מבצעת".



במניית נכסי הדרים בוצעו עד כה 12 עסקות, ורובן המכריע בוצע במחיר של 72 שקל למניה - מחיר הגבוה ב-5.4% ממחיר המניה עם תחילת המסחר. בסך הכל החליפו עד כה ידיים כ-1.2% ממניותיה של החברה.



יצוין כי בחודשים האחרונים הגדילה אליהו ללא הרף את שיעור החזקתה בנכסי הדרים, ומאז ראשית אפריל 2003, עת הפכה אליהו לבעלת עניין בחברת הנדל"ן, נרכשו על ידה, במהלך המסחר בבורסה ומחוצה לו, מניות נכסי הדרים בהיקף כספי של כ-15.7 מיליון שקל. נכון לתחילת השבוע הנוכחי החזיקה אליהו בכ-8.4% מהון המניות של נכסי הדרים אשר שווי השוק שלהן עומד על כ-45 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully