וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'קדה חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם אורקל

שירלי יום-טוב

9.9.2003 / 14:16

המנכ"ל: "מדובר בתוספת של 5% לפחות להכנסות השנתיות". פתרונות האינטגרציה של ג'קדה ישמשו לקישור מערכות מסורתיות עם אפליקציות מודרניות

חברת ג'קדה הודיעה היום על הסכם שיתוף פעולה נוסף עם אחת מענקיות התוכנה העולמיות. ג'קדה, המספקת פתרונות אינטגרציה לקישור אפליקציות מודרניות עם מערכות Legacy מסורתיות, הודיעה היום כי חתמה על הסכם פיתוח ושיווק משותף עם קבוצת אורקל.

פתרון ה-Jacada Integrator צפוי לשמש את לקוחות שרתי האפליקציות של אורקל ולאפשר אינטגרציה לאפליקציות ה-Legacy בארגונים. אורקל היא חברת התוכנות העסקיות הגדולה בעולם והיא נסחרת בנאסד"ק לפי שווי שוק של כ-70 מיליארד דולר. תחום האפליקציות, אליו נכנסה אורקל לפני כשנה, מהווה כיום כ-40% מכלל ההכנסות של אורקל, שהסתכמו ב-2002 בכ-9.5 מיליארד דולר.

"מדובר בעסקה מאוד חשובה עבור ג'קדה. לחברה שותפויות קיימות עם חברות תוכנה נוספות כמו סיבל ופיפלסופט, וההסכם הנוכחי מחזק את מעמדנו", אומר גידי הולנדר, מנכ"ל ג'קדה.

הולנדר זהיר בהערכותיו לגבי התרומה הצפויה מההסכם להכנסותיה של ג'קדה. "מדובר בתוספת של לפחות מיליון דולר לשנה, אך קשה להעריך. ההסכם עם CA למשל, עליו חתמנו בתחילת השנה, הניב עד כה הכנסות גבוהות מהצפוי". תרומה של מיליון דולר לשנה פירושה תוספת של כ-5% על ההכנסות השנתיות של החברה. הולנדר מציין כי ההסכם נמצא כעת בשלב ההכרזה בלבד וכי טרם התקבלו במסגרתו הזמנות או הכנסות.

חברה נוספת שהודיעה לפני מספר חודשים על הסכם שיתוף פעולה עם אורקל היא אטיוניטי, הפועלת אף היא בתחום האינטגרציה. הולנדר מציין כי תחומי הפעילות של ג'קדה מעט שונים - ג'קדה מקשרת מערכות מסורתיות לאפליקציות ואילו אטיוניטי מקשרת מערכות כאלה למסדי הנתונים - אף הוא תחום פעילות מרכזי של אורקל.

ג'קדה נסחרת בבורסה בת"א ובנאסד"ק לפי שווי שוק של כ-60 מיליון דולר. ברבעון השני דיווחה החברה על הכנסות בגובה 5.1 מיליון דולר - ללא שינוי מהרבעון הראשון. ההפסד הנקי המשיך להצטמצם ל-361 אלף דולר. מניית החברה נותרת בשעה זו ללא שינוי במסחר בת"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully